Untitled Document
Untitled Document

Marijana Hameršak.:

Frakture dječje književnosti : od slikovnica do lektire, od Agrama do El Shatta


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovFrakture dječje književnosti : od slikovnica do lektire, od Agrama do El Shatta
autorMarijana Hameršak.
drugi autori
predmetniceEL SHATT-POČETNICA
BAJKE-IZMEĐU DVA SVJETSKA RATA
GRIMM BRAĆA-U HRVATSKOM KONTEKSTU
LEKTIRA-OSNOVNA ŠKOLA-POVIJEST
NSK-OBAVEZNI PRIMJERAK-IZGUBLJENE SLIKOVNICE
SLIKOVNICE-POVIJEST
DJEČJA KNJIŽEVNOST
MAJKE U KNJIŽEVNOSTI
izdavačZagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. -
izdanje
opseg153 str. ; 24 cm. -
napomenaPopis kratica: str. 124. - Bibliografija: str. 125-145. - Bilješka o autorici: str. 153. ; Imensko kazalo.
biblioteka(L - biblioteka Zavoda za znanost o književnosti Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
udk osnovni82.09 - Književna kritika. Prikazi
udk82.09
signatura82.09 HAMER fra
isbn978-953-169-469-8
id broj71621
opisProučavanje dječje književnosti daje direktan doprinos poznavanju povijesti i sadašnjosti hrvatske kulture, njezinih institucija, odnosa s evropskim kulturnim središtima. Novija generacija proučavatelja dječje književnosti, u koju spada i autorica ovog djela, znatno je osuvremenila metodologiju u tom području. Suvremeni istraživači svih područja kojih se ovo djelo dotiče međusobno razmjenjuju iskustva, otkrića i rezultate, što je vidljivo i u ovoj knjizi. Stoga svaki novi napor u tom pravcu znači kontinuitet čitave jedne akademske mreže, te obećava i buduće znanstvene doprinose.

Metodologija se odlikuje aktualnošću, inovativnošću, interdisciplinarnošću (folkloristika, filologija, povijest književnosti, komparativna književnost, sociologija književnosti, povijest i antropologija djetinjstva, historiografija), te kapilarnim poznavanjem dosadašnjih spoznaja. Stoga je ova knjiga doista uzorna po svojoj akademskoj usustavljenosti.

Znanstveni se doprinos ove knjige vidi na dvije razine; prva je od njih znanstveni doprinos istraživanjima dječje književnosti, dječje kulture i studijima djetinjstva, kojima knjiga Marijane Hameršak ne samo pridonosi svojim opsežnim sadržajem, raznolikim temama i vrijednim uvidima, nego i svojim sofisticiranim pristupom i analitičkom discipliniranošću. Istraživanje dječje književnosti i dječje kulture u hrvatskim se okvirima veže uz znanost o književnosti i uz pedagoške discipline, i u tim je kontekstima ova knjiga važna i potrebna. Na drugoj, međutim, razini, znanstveni doprinos knjige vidim i u kontekstu hrvatske humanistike i znanosti o književnosti izvan okvira proučavanja dječje književnosti i dječje kulture; ovaj se znanstveni doprinos ogleda u istraživačkim smjerovima i zaključcima koji, premda se primarno odnose na dječji segment unutar hrvatske kulturne slike 19. i 20. stoljeća, uvjerljivo pokazuju i međusobnu komunikaciju dječjih i nedječjih društveno-povijesnih procesa istraživanog razdoblja.



Marijana Hameršak.:

Frakture dječje književnosti : od slikovnica do lektire, od Agrama do El Shatta



naslovFrakture dječje književnosti : od slikovnica do lektire, od Agrama do El Shatta
autorMarijana Hameršak.
drugi autori
predmetniceEL SHATT-POČETNICA
BAJKE-IZMEĐU DVA SVJETSKA RATA
GRIMM BRAĆA-U HRVATSKOM KONTEKSTU
LEKTIRA-OSNOVNA ŠKOLA-POVIJEST
NSK-OBAVEZNI PRIMJERAK-IZGUBLJENE SLIKOVNICE
SLIKOVNICE-POVIJEST
DJEČJA KNJIŽEVNOST
MAJKE U KNJIŽEVNOSTI
izdavačZagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. -
izdanje
opseg153 str. ; 24 cm. -
napomenaPopis kratica: str. 124. - Bibliografija: str. 125-145. - Bilješka o autorici: str. 153. ; Imensko kazalo.
biblioteka(L - biblioteka Zavoda za znanost o književnosti Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
udk osnovni82.09 - Književna kritika. Prikazi
udk82.09
signatura82.09 HAMER fra
isbn978-953-169-469-8
id broj71621
opisProučavanje dječje književnosti daje direktan doprinos poznavanju povijesti i sadašnjosti hrvatske kulture, njezinih institucija, odnosa s evropskim kulturnim središtima. Novija generacija proučavatelja dječje književnosti, u koju spada i autorica ovog djela, znatno je osuvremenila metodologiju u tom području. Suvremeni istraživači svih područja kojih se ovo djelo dotiče međusobno razmjenjuju iskustva, otkrića i rezultate, što je vidljivo i u ovoj knjizi. Stoga svaki novi napor u tom pravcu znači kontinuitet čitave jedne akademske mreže, te obećava i buduće znanstvene doprinose.

Metodologija se odlikuje aktualnošću, inovativnošću, interdisciplinarnošću (folkloristika, filologija, povijest književnosti, komparativna književnost, sociologija književnosti, povijest i antropologija djetinjstva, historiografija), te kapilarnim poznavanjem dosadašnjih spoznaja. Stoga je ova knjiga doista uzorna po svojoj akademskoj usustavljenosti.

Znanstveni se doprinos ove knjige vidi na dvije razine; prva je od njih znanstveni doprinos istraživanjima dječje književnosti, dječje kulture i studijima djetinjstva, kojima knjiga Marijane Hameršak ne samo pridonosi svojim opsežnim sadržajem, raznolikim temama i vrijednim uvidima, nego i svojim sofisticiranim pristupom i analitičkom discipliniranošću. Istraživanje dječje književnosti i dječje kulture u hrvatskim se okvirima veže uz znanost o književnosti i uz pedagoške discipline, i u tim je kontekstima ova knjiga važna i potrebna. Na drugoj, međutim, razini, znanstveni doprinos knjige vidim i u kontekstu hrvatske humanistike i znanosti o književnosti izvan okvira proučavanja dječje književnosti i dječje kulture; ovaj se znanstveni doprinos ogleda u istraživačkim smjerovima i zaključcima koji, premda se primarno odnose na dječji segment unutar hrvatske kulturne slike 19. i 20. stoljeća, uvjerljivo pokazuju i međusobnu komunikaciju dječjih i nedječjih društveno-povijesnih procesa istraživanog razdoblja.



#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz