Untitled Document
Untitled Document

MATIJEVIĆ, Milan:

Pedagogija za učitelje i nastavnike


#alt
Knjižnica: knjiga je posuđena
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovPedagogija za učitelje i nastavnike
autorMilan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.
drugi autori
predmetniceGRUPE - ODNOSI - RAZRED
SUKOBI - RJEŠAVANJE - ŠKOLA
METODE ISTRAŽIVANJA - PEDAGOGIJA
ODGOJ - OBITELJ
NASILJE - UČENICI
PEDAGOGIJA - HRVATSKA
SOCIJALIZACIJA - TEORIJE
MEDIJI - VRSTE
ISTRAŽIVANJE - VRSTE - PEDAGOGIJA
NESPORAZUMI - RJEŠAVANJE - ŠKOLE
ODGOJ, PEDAGOGIJA - POVIJEST
SPORTSKI ODGOJ - SLOBODNO VRIJEME
MEDIJI - SLOBODNO VRIJEME
MEDIJSKI ODGOJ - POJAM
SLOBODNO VRIJEME - ADOLESCENTI
AGRESIVNOST - UČENICI - RAZRED
UČENICI - ODNOSI - RAZRED
UČENICI - UČITELJI - ODNOSI
KOMUNIKACIJA - RAZRED
SLOBODNO VRIJEME - DJECA
DIDAKTIČKE TEORIJE
INFORMALNO UČENJE - DIGITALNI MEDIJI
OBITELJSKA PEDAGOGIJA - POLAZIŠTA
ODGOJ - 21. ST.
ODGOJ - ULOGA - ČOVJEK
ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA - EUROPA - 21. ST.
KURIKULUM - TEORIJE
PEDAGOGIJA - ISTRAŽIVANJE
PEDAGOGIJA - UDŽBENIK
izdavačZagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. -
izdanje
opseg503 str. : ilustr. ; 25 cm. -
napomenaBibliografija: str. 457-484. ; Kazala.
biblioteka(Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis)
udk osnovni37 - Odgoj i obrazovanje
udk37.013(075.8)
signatura37 MATIJ ped
isbn978-953-0-30725-4
id broj61465
opisZahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.


MATIJEVIĆ, Milan:

Pedagogija za učitelje i nastavnike



naslovPedagogija za učitelje i nastavnike
autorMilan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.
drugi autori
predmetniceGRUPE - ODNOSI - RAZRED
SUKOBI - RJEŠAVANJE - ŠKOLA
METODE ISTRAŽIVANJA - PEDAGOGIJA
ODGOJ - OBITELJ
NASILJE - UČENICI
PEDAGOGIJA - HRVATSKA
SOCIJALIZACIJA - TEORIJE
MEDIJI - VRSTE
ISTRAŽIVANJE - VRSTE - PEDAGOGIJA
NESPORAZUMI - RJEŠAVANJE - ŠKOLE
ODGOJ, PEDAGOGIJA - POVIJEST
SPORTSKI ODGOJ - SLOBODNO VRIJEME
MEDIJI - SLOBODNO VRIJEME
MEDIJSKI ODGOJ - POJAM
SLOBODNO VRIJEME - ADOLESCENTI
AGRESIVNOST - UČENICI - RAZRED
UČENICI - ODNOSI - RAZRED
UČENICI - UČITELJI - ODNOSI
KOMUNIKACIJA - RAZRED
SLOBODNO VRIJEME - DJECA
DIDAKTIČKE TEORIJE
INFORMALNO UČENJE - DIGITALNI MEDIJI
OBITELJSKA PEDAGOGIJA - POLAZIŠTA
ODGOJ - 21. ST.
ODGOJ - ULOGA - ČOVJEK
ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA - EUROPA - 21. ST.
KURIKULUM - TEORIJE
PEDAGOGIJA - ISTRAŽIVANJE
PEDAGOGIJA - UDŽBENIK
izdavačZagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. -
izdanje
opseg503 str. : ilustr. ; 25 cm. -
napomenaBibliografija: str. 457-484. ; Kazala.
biblioteka(Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis)
udk osnovni37 - Odgoj i obrazovanje
udk37.013(075.8)
signatura37 MATIJ ped
isbn978-953-0-30725-4
id broj61465
opisZahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.


#alt
Knjižnica: knjiga je posuđena
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz