Untitled Document
Untitled Document

Milan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.:

Pedagogija za učitelje i nastavnike


#alt
Knjižnica: knjiga je posuđena
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovPedagogija za učitelje i nastavnike
autorMilan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.
drugi autori
predmetniceGRUPE-ODNOSI-RAZRED
SUKOBI-RJEŠAVANJE-ŠKOLA
METODE ISTRAŽIVANJA-PEDAGOGIJA
ODGOJ-OBITELJ
NASILJE-UČENICI
PEDAGOGIJA-HRVATSKA
SOCIJALIZACIJA-TEORIJE
MEDIJI-VRSTE
ISTRAŽIVANJE-VRSTE-PEDAGOGIJA
NESPORAZUMI-RJEŠAVANJE-ŠKOLE
ODGOJ, PEDAGOGIJA-POVIJEST
SPORTSKI ODGOJ-SLOBODNO VRIJEME
MEDIJI-SLOBODNO VRIJEME
MEDIJSKI ODGOJ-POJAM
SLOBODNO VRIJEME-ADOLESCENTI
AGRESIVNOST-UČENICI-RAZRED
UČENICI-ODNOSI-RAZRED
UČENICI-UČITELJI-ODNOSI
KOMUNIKACIJA-RAZRED
SLOBODNO VRIJEME-DJECA
DIDAKTIČKE TEORIJE
INFORMALNO UČENJE-DIGITALNI MEDIJI
OBITELJSKA PEDAGOGIJA-POLAZIŠTA
ODGOJ-21. ST.
ODGOJ-ULOGA-ČOVJEK
ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA-EUROPA-21. ST.
KURIKULUM-TEORIJE
PEDAGOGIJA-ISTRAŽIVANJE
PEDAGOGIJA-UDŽBENIK
izdavačZagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. -
izdanje
opseg503 str. : ilustr. ; 25 cm. -
napomenaBibliografija: str. 457-484.; Kazala.
biblioteka(Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis)
udk osnovni37 - Odgoj i obrazovanje
udk37.013(075.8)
signatura37 MATIJ ped
isbn978-953-0-30725-4
id broj61465
opisZahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.


Milan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.:

Pedagogija za učitelje i nastavnike



naslovPedagogija za učitelje i nastavnike
autorMilan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić.
drugi autori
predmetniceGRUPE-ODNOSI-RAZRED
SUKOBI-RJEŠAVANJE-ŠKOLA
METODE ISTRAŽIVANJA-PEDAGOGIJA
ODGOJ-OBITELJ
NASILJE-UČENICI
PEDAGOGIJA-HRVATSKA
SOCIJALIZACIJA-TEORIJE
MEDIJI-VRSTE
ISTRAŽIVANJE-VRSTE-PEDAGOGIJA
NESPORAZUMI-RJEŠAVANJE-ŠKOLE
ODGOJ, PEDAGOGIJA-POVIJEST
SPORTSKI ODGOJ-SLOBODNO VRIJEME
MEDIJI-SLOBODNO VRIJEME
MEDIJSKI ODGOJ-POJAM
SLOBODNO VRIJEME-ADOLESCENTI
AGRESIVNOST-UČENICI-RAZRED
UČENICI-ODNOSI-RAZRED
UČENICI-UČITELJI-ODNOSI
KOMUNIKACIJA-RAZRED
SLOBODNO VRIJEME-DJECA
DIDAKTIČKE TEORIJE
INFORMALNO UČENJE-DIGITALNI MEDIJI
OBITELJSKA PEDAGOGIJA-POLAZIŠTA
ODGOJ-21. ST.
ODGOJ-ULOGA-ČOVJEK
ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA-EUROPA-21. ST.
KURIKULUM-TEORIJE
PEDAGOGIJA-ISTRAŽIVANJE
PEDAGOGIJA-UDŽBENIK
izdavačZagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. -
izdanje
opseg503 str. : ilustr. ; 25 cm. -
napomenaBibliografija: str. 457-484.; Kazala.
biblioteka(Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis)
udk osnovni37 - Odgoj i obrazovanje
udk37.013(075.8)
signatura37 MATIJ ped
isbn978-953-0-30725-4
id broj61465
opisZahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.


#alt
Knjižnica: knjiga je posuđena
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz