naslov | Pedagogija za učitelje i nastavnike |
autor | Milan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić. |
drugi autori | |
predmetnice | GRUPE-ODNOSI-RAZRED SUKOBI-RJEŠAVANJE-ŠKOLA METODE ISTRAŽIVANJA-PEDAGOGIJA ODGOJ-OBITELJ NASILJE-UČENICI PEDAGOGIJA-HRVATSKA SOCIJALIZACIJA-TEORIJE MEDIJI-VRSTE ISTRAŽIVANJE-VRSTE-PEDAGOGIJA NESPORAZUMI-RJEŠAVANJE-ŠKOLE ODGOJ, PEDAGOGIJA-POVIJEST SPORTSKI ODGOJ-SLOBODNO VRIJEME MEDIJI-SLOBODNO VRIJEME MEDIJSKI ODGOJ-POJAM SLOBODNO VRIJEME-ADOLESCENTI AGRESIVNOST-UČENICI-RAZRED UČENICI-ODNOSI-RAZRED UČENICI-UČITELJI-ODNOSI KOMUNIKACIJA-RAZRED SLOBODNO VRIJEME-DJECA DIDAKTIČKE TEORIJE INFORMALNO UČENJE-DIGITALNI MEDIJI OBITELJSKA PEDAGOGIJA-POLAZIŠTA ODGOJ-21. ST. ODGOJ-ULOGA-ČOVJEK ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA-EUROPA-21. ST. KURIKULUM-TEORIJE PEDAGOGIJA-ISTRAŽIVANJE PEDAGOGIJA-UDŽBENIK |
izdavač | Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. - |
izdanje | |
opseg | 503 str. : ilustr. ; 25 cm. - |
napomena | Bibliografija: str. 457-484.; Kazala. |
biblioteka | (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis) |
udk osnovni | 37 - Odgoj i obrazovanje |
udk | 37.013(075.8) |
signatura | 37 MATIJ ped |
isbn | 978-953-0-30725-4 |
id broj | 61465 |
opis | Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu. |
naslov | Pedagogija za učitelje i nastavnike |
autor | Milan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić. |
drugi autori | |
predmetnice | GRUPE-ODNOSI-RAZRED SUKOBI-RJEŠAVANJE-ŠKOLA METODE ISTRAŽIVANJA-PEDAGOGIJA ODGOJ-OBITELJ NASILJE-UČENICI PEDAGOGIJA-HRVATSKA SOCIJALIZACIJA-TEORIJE MEDIJI-VRSTE ISTRAŽIVANJE-VRSTE-PEDAGOGIJA NESPORAZUMI-RJEŠAVANJE-ŠKOLE ODGOJ, PEDAGOGIJA-POVIJEST SPORTSKI ODGOJ-SLOBODNO VRIJEME MEDIJI-SLOBODNO VRIJEME MEDIJSKI ODGOJ-POJAM SLOBODNO VRIJEME-ADOLESCENTI AGRESIVNOST-UČENICI-RAZRED UČENICI-ODNOSI-RAZRED UČENICI-UČITELJI-ODNOSI KOMUNIKACIJA-RAZRED SLOBODNO VRIJEME-DJECA DIDAKTIČKE TEORIJE INFORMALNO UČENJE-DIGITALNI MEDIJI OBITELJSKA PEDAGOGIJA-POLAZIŠTA ODGOJ-21. ST. ODGOJ-ULOGA-ČOVJEK ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA-EUROPA-21. ST. KURIKULUM-TEORIJE PEDAGOGIJA-ISTRAŽIVANJE PEDAGOGIJA-UDŽBENIK |
izdavač | Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. - |
izdanje | |
opseg | 503 str. : ilustr. ; 25 cm. - |
napomena | Bibliografija: str. 457-484.; Kazala. |
biblioteka | (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis) |
udk osnovni | 37 - Odgoj i obrazovanje |
udk | 37.013(075.8) |
signatura | 37 MATIJ ped |
isbn | 978-953-0-30725-4 |
id broj | 61465 |
opis | Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu. |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)