Untitled Document
Untitled Document

David Meerman Scott:

Marketing & PR u stvarnom vremenu: kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovMarketing & PR u stvarnom vremenu: kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku
autorDavid Meerman Scott
drugi autori[s engleskoga preveli Gea i Darko Vlaho
predmetniceINTERNET-MARKETING
KUPOVANJE-INTERNET
TWITTER-MARKETING
PUBLIC RELATIONS
ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING
PR
YOUTUBE-MARKETING
izdavačZagreb: Dva i dva, 2011. -
izdanje
opsegXIII, 276 str. : graf. prikazi ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : Real-Time Marketing & PR.
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk658.8
signatura658.8 SCOTT mar
isbn953-55872-5-5
id broj58887
opisScott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:

- Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno

- Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu

- Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu

- Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada

- Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest

- Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju

- Povući potez u pravom trenutku

- Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati

- Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja

- Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno

- Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara

- Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže



David Meerman Scott:

Marketing & PR u stvarnom vremenu: kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku



naslovMarketing & PR u stvarnom vremenu: kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku
autorDavid Meerman Scott
drugi autori[s engleskoga preveli Gea i Darko Vlaho
predmetniceINTERNET-MARKETING
KUPOVANJE-INTERNET
TWITTER-MARKETING
PUBLIC RELATIONS
ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING
PR
YOUTUBE-MARKETING
izdavačZagreb: Dva i dva, 2011. -
izdanje
opsegXIII, 276 str. : graf. prikazi ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : Real-Time Marketing & PR.
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk658.8
signatura658.8 SCOTT mar
isbn953-55872-5-5
id broj58887
opisScott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:

- Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno

- Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu

- Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu

- Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada

- Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest

- Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju

- Povući potez u pravom trenutku

- Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati

- Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja

- Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno

- Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara

- Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže



#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz