Untitled Document
Untitled Document

David Meerman Scott:

Nova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovNova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima
autorDavid Meerman Scott
drugi autori[s engleskoga preveo Darko Vlahović].
predmetniceBLOG-MARKETING
INTERNET-KORIŠTENJE-ODNOSI S JAVNOŠĆU
KUPOVANJE-INTERNET
ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING
PUBLIC RELATIONS
PR
PRETRAŽIVAČKI MARKETING
izdavačZagreb: Dva i dva, 2009. -
izdanje
opsegXXVII, 275 str. ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : The New Rules of Marketing & PR. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Kazalo.
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk658.8
signatura658.8 SCOTT nov
isbn953-55872-0-0
id broj58886
opisPovijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.


David Meerman Scott:

Nova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima



naslovNova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima
autorDavid Meerman Scott
drugi autori[s engleskoga preveo Darko Vlahović].
predmetniceBLOG-MARKETING
INTERNET-KORIŠTENJE-ODNOSI S JAVNOŠĆU
KUPOVANJE-INTERNET
ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING
PUBLIC RELATIONS
PR
PRETRAŽIVAČKI MARKETING
izdavačZagreb: Dva i dva, 2009. -
izdanje
opsegXXVII, 275 str. ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : The New Rules of Marketing & PR. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Kazalo.
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk658.8
signatura658.8 SCOTT nov
isbn953-55872-0-0
id broj58886
opisPovijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz