naslov | Teatralije I II |
autor | Federico Garcia Lorca |
drugi autori | prevela Andreja Jakuš. |
predmetnice | LORCA-FEDERICO GARCIA-DRAME |
izdavač | Zagreb: Demetra, 2010. - |
izdanje | |
opseg | XI,444 str. : ilustr. (djelomice u bojama) ; 25 cm. - |
napomena | ; |
biblioteka | (Demetra. Faustovska biblioteka Dimitrija Savića ; sv. 42) |
udk osnovni | 860 - Španjolska književnost |
udk | 821.134.2-2 |
signatura | 860-2 LORCA tea |
isbn | 978-953-225-111-1 |
id broj | 51017 |
opis | Prva i druga knjiga teatralija sadrži nekoliko Lorcinih dramskih ostvarenja: ˝Marijanu Pineda˝, pučku romancu u tri slike, tragikomediju don Krište i gospojice Ružice, naslovljenu kao ˝Lutke iz Cachiporre˝, zatim nasilnu farsu u dva čina: ˝Prevrtljiva obućarica˝, erotsko prikazanje u četiri slike: ˝Ljubavna igra Don Perlimplina i Belise u bašti˝, dramu u pet slika ˝Publika˝, te još nekoliko kraćih djela. Sva su ova djela nastajala u vrijeme sveopće komercijalizacije kazališta, u kojem su značajna postignuća bila rijetka pojava. Na sceni je vladala uzvišena komedija, ruralna i modernistička drama, jednočinka i astrahan, vladale su ˝velike˝ i proizvoljne glumice, vlasnice i gospodarice kazališta. Nasuprot njima Lorca nastoji svojim dramama oživjeti španjolsku klasičnu dramu, uništenu nedarovitim preradama i osiromašenu izvještačenim i emfatičnim glumcima. On drami vraća pjesničku dimenziju i stvara pjesnički teatar koji se zasniva na autoritetu dramaturga i scene, teatar shvaćen kao školu suživota i senzibilnosti. |
naslov | Teatralije I II |
autor | Federico Garcia Lorca |
drugi autori | prevela Andreja Jakuš. |
predmetnice | LORCA-FEDERICO GARCIA-DRAME |
izdavač | Zagreb: Demetra, 2010. - |
izdanje | |
opseg | XI,444 str. : ilustr. (djelomice u bojama) ; 25 cm. - |
napomena | ; |
biblioteka | (Demetra. Faustovska biblioteka Dimitrija Savića ; sv. 42) |
udk osnovni | 860 - Španjolska književnost |
udk | 821.134.2-2 |
signatura | 860-2 LORCA tea |
isbn | 978-953-225-111-1 |
id broj | 51017 |
opis | Prva i druga knjiga teatralija sadrži nekoliko Lorcinih dramskih ostvarenja: ˝Marijanu Pineda˝, pučku romancu u tri slike, tragikomediju don Krište i gospojice Ružice, naslovljenu kao ˝Lutke iz Cachiporre˝, zatim nasilnu farsu u dva čina: ˝Prevrtljiva obućarica˝, erotsko prikazanje u četiri slike: ˝Ljubavna igra Don Perlimplina i Belise u bašti˝, dramu u pet slika ˝Publika˝, te još nekoliko kraćih djela. Sva su ova djela nastajala u vrijeme sveopće komercijalizacije kazališta, u kojem su značajna postignuća bila rijetka pojava. Na sceni je vladala uzvišena komedija, ruralna i modernistička drama, jednočinka i astrahan, vladale su ˝velike˝ i proizvoljne glumice, vlasnice i gospodarice kazališta. Nasuprot njima Lorca nastoji svojim dramama oživjeti španjolsku klasičnu dramu, uništenu nedarovitim preradama i osiromašenu izvještačenim i emfatičnim glumcima. On drami vraća pjesničku dimenziju i stvara pjesnički teatar koji se zasniva na autoritetu dramaturga i scene, teatar shvaćen kao školu suživota i senzibilnosti. |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)