Untitled Document
Untitled Document

AGAMBEN, Giorgio:

Vrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovVrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima
autorGiorgio Agamben
drugi autoripreveo Mario Kopić.
predmetniceMESIJANIZAM-FILOZOFSKO GLEDIŠTE
NOVUM TESTAMENTUM-POSLANICA RIMLJANIMA
POSLANICA RIMLJANIMA-FILOZOFSKO GLEDIŠTE
izdavačZagreb: Izdanja Antibarbarus, 2010. -
izdanje
opseg187 str. ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : Il tempo che resta. Un commento alla Lettera ai Romani. ;
biblioteka(Biblioteka Poligraf)
udk osnovni1 - Filozofija
udk1
signatura1 AGAMB vri
isbn978-953-249-100-5
id broj48427
opisČovjek je neuništiv, moguće ga je uništavati u beskonačnost. Razmislite o paradoksalnoj strukturi obuhvaćenoj u toj formulaciji. Ako je čovjek neuništiv i ako ga je moguće uništavati u beskonačnost, tada to znači da ne postoji neka ljudska bit koja bi se dala uništiti ili iznaći, znači da je čovjek biće koje beskonačno manjka sebi samome, koje je svagda već odvojeno od sebe sama. A ako je čovjek to što je moguće beskonačno uništavati, to znači da onkraj toga uništavanja i u tom uništavanju svagda nešto ostaje, znači da je taj ostatak čovjek.


AGAMBEN, Giorgio:

Vrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima



naslovVrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima
autorGiorgio Agamben
drugi autoripreveo Mario Kopić.
predmetniceMESIJANIZAM-FILOZOFSKO GLEDIŠTE
NOVUM TESTAMENTUM-POSLANICA RIMLJANIMA
POSLANICA RIMLJANIMA-FILOZOFSKO GLEDIŠTE
izdavačZagreb: Izdanja Antibarbarus, 2010. -
izdanje
opseg187 str. ; 22 cm
napomenaPrijevod djela : Il tempo che resta. Un commento alla Lettera ai Romani. ;
biblioteka(Biblioteka Poligraf)
udk osnovni1 - Filozofija
udk1
signatura1 AGAMB vri
isbn978-953-249-100-5
id broj48427
opisČovjek je neuništiv, moguće ga je uništavati u beskonačnost. Razmislite o paradoksalnoj strukturi obuhvaćenoj u toj formulaciji. Ako je čovjek neuništiv i ako ga je moguće uništavati u beskonačnost, tada to znači da ne postoji neka ljudska bit koja bi se dala uništiti ili iznaći, znači da je čovjek biće koje beskonačno manjka sebi samome, koje je svagda već odvojeno od sebe sama. A ako je čovjek to što je moguće beskonačno uništavati, to znači da onkraj toga uništavanja i u tom uništavanju svagda nešto ostaje, znači da je taj ostatak čovjek.


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz