naslov | Vrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima |
autor | Giorgio Agamben |
drugi autori | preveo Mario Kopić. |
predmetnice | MESIJANIZAM-FILOZOFSKO GLEDIŠTE NOVUM TESTAMENTUM-POSLANICA RIMLJANIMA POSLANICA RIMLJANIMA-FILOZOFSKO GLEDIŠTE |
izdavač | Zagreb: Izdanja Antibarbarus, 2010. - |
izdanje | |
opseg | 187 str. ; 22 cm |
napomena | Prijevod djela : Il tempo che resta. Un commento alla Lettera ai Romani. ; |
biblioteka | (Biblioteka Poligraf) |
udk osnovni | 1 - Filozofija |
udk | 1 |
signatura | 1 AGAMB vri |
isbn | 978-953-249-100-5 |
id broj | 48427 |
opis | Čovjek je neuništiv, moguće ga je uništavati u beskonačnost. Razmislite o paradoksalnoj strukturi obuhvaćenoj u toj formulaciji. Ako je čovjek neuništiv i ako ga je moguće uništavati u beskonačnost, tada to znači da ne postoji neka ljudska bit koja bi se dala uništiti ili iznaći, znači da je čovjek biće koje beskonačno manjka sebi samome, koje je svagda već odvojeno od sebe sama. A ako je čovjek to što je moguće beskonačno uništavati, to znači da onkraj toga uništavanja i u tom uništavanju svagda nešto ostaje, znači da je taj ostatak čovjek. |
naslov | Vrijeme što ostaje : komentar uz Poslanicu Rimljanima |
autor | Giorgio Agamben |
drugi autori | preveo Mario Kopić. |
predmetnice | MESIJANIZAM-FILOZOFSKO GLEDIŠTE NOVUM TESTAMENTUM-POSLANICA RIMLJANIMA POSLANICA RIMLJANIMA-FILOZOFSKO GLEDIŠTE |
izdavač | Zagreb: Izdanja Antibarbarus, 2010. - |
izdanje | |
opseg | 187 str. ; 22 cm |
napomena | Prijevod djela : Il tempo che resta. Un commento alla Lettera ai Romani. ; |
biblioteka | (Biblioteka Poligraf) |
udk osnovni | 1 - Filozofija |
udk | 1 |
signatura | 1 AGAMB vri |
isbn | 978-953-249-100-5 |
id broj | 48427 |
opis | Čovjek je neuništiv, moguće ga je uništavati u beskonačnost. Razmislite o paradoksalnoj strukturi obuhvaćenoj u toj formulaciji. Ako je čovjek neuništiv i ako ga je moguće uništavati u beskonačnost, tada to znači da ne postoji neka ljudska bit koja bi se dala uništiti ili iznaći, znači da je čovjek biće koje beskonačno manjka sebi samome, koje je svagda već odvojeno od sebe sama. A ako je čovjek to što je moguće beskonačno uništavati, to znači da onkraj toga uništavanja i u tom uništavanju svagda nešto ostaje, znači da je taj ostatak čovjek. |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)