naslov | Ogledi o hrvatskom dokumentarcu |
autor | Zoran Tadić. |
drugi autori | |
predmetnice | DOKUMENTARNI FILM-HRVATSKA GOLIK, KREŠO HOLOKAUST KOMUNIZAM-STUDIJA KRELJA, PETAR NACIZAM-STUDIJA PAPIĆ, KRSTO |
izdavač | Zagreb: Hrvatski filmski savez, 2009. - |
izdanje | |
opseg | 245 str. : ilustr. ; 22 cm. - |
napomena | ; Kazalo. |
biblioteka | (Raktus ; 3) |
udk osnovni | 791.43 - Film |
udk | 791.43 |
signatura | 791.43 TADIĆ ogl |
isbn | 978-953-7033-26-6 |
id broj | 42992 |
opis | Kao redatelj čija je filmska pustolovina započela upravo s dokumentarcem. Posljednji njegov dokumentarni film ˝Kašinska 6˝ datira iz iste godine kada je u produkcijski skromnim uvjetima snimio svoj prvi i danas kultni igrani film ˝Ritam zločina˝ (1981). Poslije njega, iako se nije odricao od stvarnosti ni u žanrovskom okviru fikcionalnog filma, nije se vraćao dokumentaristici. Barem ne u praktičnom smislu. Kompenzirao je to na druge načine: neprekidnim razmišljanjem, podučavanjem i pisanjem o dokumentarnom filmu, čime je pokušao riješiti probleme i dvojbe s kojima se suočavao u ranoj redateljskoj praksi. Pritom je iz vrlo specifičnog, osobnog rakursa, proučavao domaću dokumentaristiku, pokazujući i zdušno dokazujući kako taj rukavac kinematografije, često nepravedno ignoriran, ima dugu tradiciju i kontinuitet, koji uz ’kolebljive’ profesionalce od samih početaka održavaju „plemeniti“ amateri. |
naslov | Ogledi o hrvatskom dokumentarcu |
autor | Zoran Tadić. |
drugi autori | |
predmetnice | DOKUMENTARNI FILM-HRVATSKA GOLIK, KREŠO HOLOKAUST KOMUNIZAM-STUDIJA KRELJA, PETAR NACIZAM-STUDIJA PAPIĆ, KRSTO |
izdavač | Zagreb: Hrvatski filmski savez, 2009. - |
izdanje | |
opseg | 245 str. : ilustr. ; 22 cm. - |
napomena | ; Kazalo. |
biblioteka | (Raktus ; 3) |
udk osnovni | 791.43 - Film |
udk | 791.43 |
signatura | 791.43 TADIĆ ogl |
isbn | 978-953-7033-26-6 |
id broj | 42992 |
opis | Kao redatelj čija je filmska pustolovina započela upravo s dokumentarcem. Posljednji njegov dokumentarni film ˝Kašinska 6˝ datira iz iste godine kada je u produkcijski skromnim uvjetima snimio svoj prvi i danas kultni igrani film ˝Ritam zločina˝ (1981). Poslije njega, iako se nije odricao od stvarnosti ni u žanrovskom okviru fikcionalnog filma, nije se vraćao dokumentaristici. Barem ne u praktičnom smislu. Kompenzirao je to na druge načine: neprekidnim razmišljanjem, podučavanjem i pisanjem o dokumentarnom filmu, čime je pokušao riješiti probleme i dvojbe s kojima se suočavao u ranoj redateljskoj praksi. Pritom je iz vrlo specifičnog, osobnog rakursa, proučavao domaću dokumentaristiku, pokazujući i zdušno dokazujući kako taj rukavac kinematografije, često nepravedno ignoriran, ima dugu tradiciju i kontinuitet, koji uz ’kolebljive’ profesionalce od samih početaka održavaju „plemeniti“ amateri. |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)