naslov | Filmski medij kao (trans)kulturalni spektakl: Hollywood, Europa, Azija |
autor | Saša Vojković. |
drugi autori | |
predmetnice | IGRANI FILM-KULTUROLOŠKE STUDIJE KINEMATOGRAFIJA-KULTUROLOŠKO GLEDIŠTE-TRANSKULTURALIZAM FILM-IGRANI FILM TEORIJA FILMA |
izdavač | Zagreb: Hrvatski filmski savez, 2008. - |
izdanje | |
opseg | 263 str. : ilustr. ; 24 cm. - |
napomena | ; Bibliografija : str. 242-250. - Kazala. |
biblioteka | (Filmološka studija ; br. 8) |
udk osnovni | 791.43 - Film |
udk | 791.43 |
signatura | 791.43 VOJKO fil |
isbn | 978-953-7033-22-4 |
id broj | 40206 |
opis | Ova je knjiga u cijelosti posvećena tomu da ocrta ključne teme toga kulturalno-studijskog pristupa: uloga ˝subjektivnosti˝ u kritičko-naratološkom pristupu filmu uopće; ideološki učinci tehnološkoga kompleksa (onoga tradicionalno filmskog, kao i novih tehnologija, tzv. novih medija), pitanja roda, rase, manjinskih grupa, etniciteta i teritorijalnosti u suvremenim narativnim filmovima... Sve to promotreno je iz kombinirane psihoanalitičke, postkolonijalne i postmodernističke perspektive. Autorica pritom potanko analizira prikladne primjere iz različitih filmova, a uzima podjednako u obzir klasična svjetska, ali i suvremena hrvatska, holivudska i azijska djela. |
naslov | Filmski medij kao (trans)kulturalni spektakl: Hollywood, Europa, Azija |
autor | Saša Vojković. |
drugi autori | |
predmetnice | IGRANI FILM-KULTUROLOŠKE STUDIJE KINEMATOGRAFIJA-KULTUROLOŠKO GLEDIŠTE-TRANSKULTURALIZAM FILM-IGRANI FILM TEORIJA FILMA |
izdavač | Zagreb: Hrvatski filmski savez, 2008. - |
izdanje | |
opseg | 263 str. : ilustr. ; 24 cm. - |
napomena | ; Bibliografija : str. 242-250. - Kazala. |
biblioteka | (Filmološka studija ; br. 8) |
udk osnovni | 791.43 - Film |
udk | 791.43 |
signatura | 791.43 VOJKO fil |
isbn | 978-953-7033-22-4 |
id broj | 40206 |
opis | Ova je knjiga u cijelosti posvećena tomu da ocrta ključne teme toga kulturalno-studijskog pristupa: uloga ˝subjektivnosti˝ u kritičko-naratološkom pristupu filmu uopće; ideološki učinci tehnološkoga kompleksa (onoga tradicionalno filmskog, kao i novih tehnologija, tzv. novih medija), pitanja roda, rase, manjinskih grupa, etniciteta i teritorijalnosti u suvremenim narativnim filmovima... Sve to promotreno je iz kombinirane psihoanalitičke, postkolonijalne i postmodernističke perspektive. Autorica pritom potanko analizira prikladne primjere iz različitih filmova, a uzima podjednako u obzir klasična svjetska, ali i suvremena hrvatska, holivudska i azijska djela. |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)