naslov | Vizualne komunikacije : uvod |
autor | Žarko Paić. |
drugi autori | |
predmetnice | VIZUALNA KOMUNIKACIJA-INTERDISCIPLINARNO GLEDIŠTE VIZUALIZACIJA SVIJETA SLIKA-POJAM DEKONSTRUKCIJA SLIKE MEDIJI-POJAM MEDIJI-OD INFORMACIJE DO KOMUNIKACIJE INFORMACIJA-KOMUNIKACIJE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE TEHNOKULTURA DIGITALNO DOBA-ESTETIKA-IDEOLOGIJA |
izdavač | Zagreb: Centar za vizualne studije, 2008. - |
izdanje | |
opseg | 236 str. ; 23 cm. - |
napomena | ; Bibliografija : str. 227-234 i uz tekst. |
biblioteka | (Biblioteka Vizualna teorija) |
udk osnovni | 316 - Sociologija |
udk | 316 |
signatura | 316 PAIĆŽ viz |
isbn | 978-953-55420-0-1 |
id broj | 40192 |
opis | Temeljna je teza knjige Žarka Paića da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu |
naslov | Vizualne komunikacije : uvod |
autor | Žarko Paić. |
drugi autori | |
predmetnice | VIZUALNA KOMUNIKACIJA-INTERDISCIPLINARNO GLEDIŠTE VIZUALIZACIJA SVIJETA SLIKA-POJAM DEKONSTRUKCIJA SLIKE MEDIJI-POJAM MEDIJI-OD INFORMACIJE DO KOMUNIKACIJE INFORMACIJA-KOMUNIKACIJE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE TEHNOKULTURA DIGITALNO DOBA-ESTETIKA-IDEOLOGIJA |
izdavač | Zagreb: Centar za vizualne studije, 2008. - |
izdanje | |
opseg | 236 str. ; 23 cm. - |
napomena | ; Bibliografija : str. 227-234 i uz tekst. |
biblioteka | (Biblioteka Vizualna teorija) |
udk osnovni | 316 - Sociologija |
udk | 316 |
signatura | 316 PAIĆŽ viz |
isbn | 978-953-55420-0-1 |
id broj | 40192 |
opis | Temeljna je teza knjige Žarka Paića da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu |
Naruči / rezerviraj knjige u košarici (Potrebna prijava)