Untitled Document
Untitled Document

PAIĆ, Žarko:

Vizualne komunikacije : uvod


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovVizualne komunikacije : uvod
autorŽarko Paić.
drugi autori
predmetniceVIZUALNA KOMUNIKACIJA-INTERDISCIPLINARNO GLEDIŠTE
VIZUALIZACIJA SVIJETA
SLIKA-POJAM
DEKONSTRUKCIJA SLIKE
MEDIJI-POJAM
MEDIJI-OD INFORMACIJE DO KOMUNIKACIJE
INFORMACIJA-KOMUNIKACIJE
INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
TEHNOKULTURA
DIGITALNO DOBA-ESTETIKA-IDEOLOGIJA
izdavačZagreb: Centar za vizualne studije, 2008. -
izdanje
opseg236 str. ; 23 cm. -
napomena ; Bibliografija : str. 227-234 i uz tekst.
biblioteka(Biblioteka Vizualna teorija)
udk osnovni316 - Sociologija
udk316
signatura316 PAIĆŽ viz
isbn978-953-55420-0-1
id broj40192
opisTemeljna je teza knjige Žarka Paića da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu


PAIĆ, Žarko:

Vizualne komunikacije : uvod



naslovVizualne komunikacije : uvod
autorŽarko Paić.
drugi autori
predmetniceVIZUALNA KOMUNIKACIJA-INTERDISCIPLINARNO GLEDIŠTE
VIZUALIZACIJA SVIJETA
SLIKA-POJAM
DEKONSTRUKCIJA SLIKE
MEDIJI-POJAM
MEDIJI-OD INFORMACIJE DO KOMUNIKACIJE
INFORMACIJA-KOMUNIKACIJE
INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
TEHNOKULTURA
DIGITALNO DOBA-ESTETIKA-IDEOLOGIJA
izdavačZagreb: Centar za vizualne studije, 2008. -
izdanje
opseg236 str. ; 23 cm. -
napomena ; Bibliografija : str. 227-234 i uz tekst.
biblioteka(Biblioteka Vizualna teorija)
udk osnovni316 - Sociologija
udk316
signatura316 PAIĆŽ viz
isbn978-953-55420-0-1
id broj40192
opisTemeljna je teza knjige Žarka Paića da se slikovnost našega doba otćitava na tri razine kao: 1) ikonički sklop društveno-kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije; 2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novog metadiskursa medija; 3) performativno-konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Ovdje, dakle, nije riječ o vizualnoj komunikaciji kao slikovnoj se-miotici postmoderne, nego o onome što se na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha pokazuje temeljnim problemom kritičkog mišljenja o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskom proizvodu


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz