Untitled Document
Untitled Document

Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown:

Psihologija potrošnje u marketingu


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu


naslovPsihologija potrošnje u marketingu
autorGordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown
drugi autoriprijevod Nevena Davidović Mušica.
predmetnice
izdavačJastrebarsko: Naklada Slap, 2007. -
izdanje
opseg308 str. ; 24 cm
napomenaPrijevod djela: Consumer psychology for marketing, 2nd ed., cop. 1998. ;
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk65:159.9
signatura65 PSIHO
isbn953-191-330-7
id broj32864
opisKnjiga obrađuje ponašanje potrošača sa psihološkog i marketinškog gledišta. Podijeljena je u četiri dijela: 1. dio govori o marketingu i potrošačkom ponašanju, 2. dio je posvećen spoznaji potrošača, 3. dio obrađuje potrošača kao osobu, a 4. dio analizira potrošačko okruženje.


Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown:

Psihologija potrošnje u marketingu



naslovPsihologija potrošnje u marketingu
autorGordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith, Stephen Brown
drugi autoriprijevod Nevena Davidović Mušica.
predmetnice
izdavačJastrebarsko: Naklada Slap, 2007. -
izdanje
opseg308 str. ; 24 cm
napomenaPrijevod djela: Consumer psychology for marketing, 2nd ed., cop. 1998. ;
biblioteka
udk osnovni65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa
udk65:159.9
signatura65 PSIHO
isbn953-191-330-7
id broj32864
opisKnjiga obrađuje ponašanje potrošača sa psihološkog i marketinškog gledišta. Podijeljena je u četiri dijela: 1. dio govori o marketingu i potrošačkom ponašanju, 2. dio je posvećen spoznaji potrošača, 3. dio obrađuje potrošača kao osobu, a 4. dio analizira potrošačko okruženje.


#alt
Knjižnica: knjiga je slobodna za posudbu
Bibliobus: nije dostupno
Dodaj u košaricu

> prikaži košaricu







Untitled Document

Korisnici koji su čitali knjigu još su čitali:



Prikaz