Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 3

Tražili ste: u predmetnici OCD; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 3

Tražili ste: u predmetnici OCD; grupirano po signaturi

ispis

3 - Društvene znanosti

37 - Odgoj i obrazovanje

1.

#alt

Specifične teškoće u učenju : što učitelji i nastavnici trebaju znati

Zagreb: Educa, 2018. -

376 HUDSO spe

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

1.

#alt

U knjizi ˝Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju˝ znati obrađene su najučestalije teškoće s kojima se djeca i učenici bore u školi. To su: disleksija, diskalkulija, disgrafija, dispraksija, deficit pažnje / hiperaktivni poremećaj (ADHD), poremećaji iz autističnog spektra i Aspergerov sindrom, opsesivno-kompulzivni poremećaj, teškoće vezane za organizacijske vještine učenika te polaganje ispita i provjeru znanja.

Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju znati / Diana Hudson; ilustrirao Jon English ; s engleskoga preveo Nikša Nikola Šoljan. - - Zagreb: Educa, 2018. - 236 str. : ilustr.; 24 cm. - (Educa ; 92) - 978-953-6101-863

udk:376(035) ; ; ; id broj:63187

K:

OPSESIVNO-KOMPULZIVNI POREMEĆAJ; ADHD; POREMEĆAJI AUTISTIČNOG SPEKTRA; ASPERGEROV SINDROM; DISLEKSIJA; DEFICIT PAŽNJE-DJECA; DISPRAKSIJA; HIPERAKTIVNI POREMEĆAJ; DISGRAFIJA; DISKALKULIJA; OCD; AUTIZAM; TEŠKOĆE U UČENJU-NASTAVA; ISPITI-DJECA S TEŠKOĆAMA U UČENJU; UČENJE-TEŠKOĆE

#trilogija

#ntl

6 - Primjenjene znanosti

616 - Patologija. Klinička medicina. Psihijatrija

2.

#alt

Više nego normalno

Zagreb: Profil knjiga, 2013. -

616 ARCHE viš

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

2.

#alt

Doktore, jesam li ja normalan – pitanje je s kojim se u svojoj 20-godišnjoj psihijatrijskoj praksi Dale Archer susreo bezbroj puta. Jednoznačnog odgovora zapravo nema, zaključio je i identificirao osam osobina ličnosti koje nas čine posebnima, pa čak i blistavima, iako se možda ne uklapaju u „kutiju normalnosti“, prema aktualnom Dijagnostičkom i statističkom priručniku mentalnih bolesti (DSV). Archerova knjiga Više nego normalno bavi se takvim osobinama koje svatko od nas ima u određenom stupnju i upućuje nas kako ih prepoznati da bismo izbjegli poteškoće, ali i, što je još važnije, da bismo ih potaknuli da rade za nas.

Te osobine, poznatije po svojoj ekstremnoj manifestaciji su: avanturizam (ADHD), perfekcionizam (opsesivno-kompulzivni poremećaj), plahost (socijalna fobija), hiperpobuđenost (poremećaj pažnje), dramatičnost (histrionski poremećaj), usredotočenost na sebe (narcizam), visoka razina energije (bipolarnost) i magično mišljenje (shizofrenija).

Za svaku od osobina Archer nudi upitnik pomoću kojega možemo izmjeriti zastupljenost pojedine osobine, s tim što, upozorava, čak ni ekstrem ne znači mentalnu bolest, već pomoć psihijatra treba potražiti samo ako nam ta osobina doista otežava život.

Više nego normalno / Dale Archer; s engleskog prevela Mirjana Krizmanić. - - Zagreb: Profil knjiga, 2013. - 233 str.; 21 cm - 953-313-270-9

udk:616.89 ; ; ; id broj:55286

K:

ADHD; BIPOLARNOST; GENERALNI ANKSIOZNI POREMEĆAJ; HISTRIONSKI POREMEĆAJ; INDIVIDUALNE RAZLIKE; LIČNOST; NARCIZAM; OCD; POREMEĆAJ SOCIJALNE ANKSIOZNOSTI; POREMEĆAJI LIČNOSTI; SHIZOFRENIJA

#trilogija

#ntl

3.

#alt

Pogrešne i dvojne dijagnoze darovite djece i odraslih

Zagren: Veble commerce, 2010. -

616 POGRE

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

3.

#alt

Ova knjiga opisuje modernu tragediju. U mnoge najinteligentnije, najkreativnije djece i odraslih najoriginalnijih umova postavljaju se pogrešne dijagnoze - poremećaji ponašanja, emocionalni ili mentalni poremećaji.

Kod pojedine najinteligentnije i najkreativnije djece i odraslih pogrešno se dijagnosticiraju poremećaji kao što su ADHD (poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću), ODD (opozicijski prkosni poremećaj), bipolarni afektivni poremećaj, OCD (opse-sivno-kompulzivni poremećaj), autizam, depresija, poremećaji učenja i spavanja ili Aspergerov sindrom. Potom im se propisuju lijekovi i / ili psihološko savjetovanje, kako bi ih se promijenilo te kako bi ih učinili prihvatljivijima u školi, obitelji ili susjedstvu ili kako bi bili zadovoljniji sobom i svojim stanjem.

Tragedija je djece i odraslih kod kojih je postavljena pogrešna dijagnoza to što dobivaju nepotrebne stigmatizirajuće etikete koje im oštećuju samopouzdanje i imaju za posljedicu liječenje koje je nepotrebno i škodljivo po njih, njihove obitelji i društvo.

Pogrešne i dvojne dijagnoze darovite djece i odraslih / James T. Webb ... [et al.]; [prijevod Andrea Tišljar]. - - Zagren: Veble commerce, 2010. - 304 str.; 24 cm - 978-953-251-114-7

udk:616 ; ; ; id broj:48582

K:

ADHD; ASPERGEROV SINDROM; BIPOLARNI AFEKTIVNI POREMEĆAJ; DAROVITA DJECA-LJUTNJA; DAROVITA DJECA; DEPRESIJA; IDEACIJSKI POREMEĆAJI; OCD; ODRASLI-DAROVITOST; OPSESIVNO-KOMPULZIVNI POREMEĆAJ; POREMEĆAJ POZORNOSTI S HIPERAKTIVNOŠĆU; POREMEĆAJI RASPOLOŽENJA; POREMEĆAJI SPAVANJA; POREMEĆAJI U UČENJU

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz