Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 3

Tražili ste: u predmetnici KOMUNIKACIJA-POJAM; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 3

Tražili ste: u predmetnici KOMUNIKACIJA-POJAM; grupirano po signaturi

ispis

1 - Humanističke znanosti

159.9 - Psihologija

1.

#alt

Interpersonalna komunikacija : priručnik

Zagreb: K&K Promocija, 2016. -

159.9 ANTOL int

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

1.

#alt

Cilj ove knjige/priručnika počiva na želji da čitatelji bolje shvate multidisciplinarnost i složenost kominiciranja, osobito interpersonalnog, u novoj ekonomiji digitalnog doba te složenog dijaloga između pojedinca i zajednice.

Interpersonalna komunikacija: priručnik / Kamilo Antolović, Nikša Sviličić. - - Zagreb: K&K Promocija, 2016. - 93 str. : ilustr. u bojama; 21 cm - 9789535612131

udk:159.9 ; 316.7 ; ; id broj:64119

K:

INTERPERSONALNA KOMUNKACIJA-POJAM; KOMUNIKACIJA-POJAM; NEVERBALNA KOMUNIKACIJA-POJAM; VERBALNA KOMUNIKACIJA-POJAM

#trilogija

#ntl

2.

#alt

Psihologija komunikacije : (udžbenik za nastavu psihologije komunikacije u području rada osobnih usluga u obrtničkim školama)

Zagreb: Naklada Slap, 2010. -

159.9 BRLAS psi

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

2.

#alt

Ovaj udžbenik namijenjen je učenicima čiji odabir budućega zanimanja uključuje pružanje usluga i u okviru njih neposredan kontakt s korisnicima usluga. Kako su uslužna zanimanja uglavnom, iako ne i isključivo, i kontaknta zanimanja (uključuju neposredan kontakt s korisnicima usluga), vrlo je važno ovaj kontakt uspostaviti i održavati na odgovarajući način. Da bismo u tome bili uspješni, potrebno je poznavati zakonitosti u doživljavanju i ponašanju ljudi s kojima smo u kontaktu i o kojima ustvari ovisi naš profesionalni uspjeh i egzistencija, a proučavanjem doživljavanja i ponašanja bavi se psihologija. Stoga se i većina sadržaja ovdje odnosi na upoznavanje s funkcioniranjem čovjeka, odnosno njegovim psihičkim procesima (doživljavanjem) i ponašanjem.

Psihologija komunikacije: (udžbenik za nastavu psihologije komunikacije u području rada osobnih usluga u obrtničkim školama) / Siniša Brlas. - - Zagreb: Naklada Slap, 2010. - 160 str. : ilustr. u bojama; 24 cm - 978-953-191-394-2

udk:159.9 ; ; ; id broj:46643

K:

ČUVSTVA-EMOCIJE; FRUSTRACIJA; KOMUNICIRANJE S KORISNICIMA-BONTON; KOMUNIKACIJA-POJAM-VRSTE; LIČNOST; MEĐULJUDSKI ODNOSI-RAD U GRUPI; MIŠLJENJE-INTELIGENCIJA; MOTIVACIJA; OSJET-PERCEPCIJA-OPAŽANJE; PAMĆENJE-UČENJE; PREDODŽBA; PSIHOLOGIJA-GRANE-METODE; PSIHOLOGIJA-POJAM; PSIHOLOGIJA KOMUNIKACIJE; RADNA OKOLINA; USLUŽNO ZANIMANJE-ZNANJE-SPOSOBNOST

#trilogija

#ntl

3 - Društvene znanosti

316 - Sociologija

3.

#alt

Socijalna povijest medija : od Gutenberga do interneta

Zagreb: Naklada Pelago, 2011. -

316 BRIGG soc-1

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

3.

#alt

Knjiga pruža jedan od najboljih uvida u razvoj medija i njihov društveni kontekst, počevši od izuma tiskarstva u 15. stoljeću, pa do uspona medija i interneta. Karakterizira je interdisciplinarnost kojom se ističe kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija.

Socijalna povijest medija: od Gutenberga do interneta / Asa Briggs, Peter Burke; [prijevod s engleskoga Marko Gregorić]. - - Zagreb: Naklada Pelago, 2011. - 424 str.; 24 cm - 978-953-7151-27-0

udk:316 ; ; ; id broj:52592

K:

CYBER SVIJET-POJAM; ČITANJE-POVIJEST; GLOBALNA EKONOMIJA-NASTANAK; GRAMAFONI-RAZVOJ; INFORMACIJSKO DRUŠTVO-POJAM; INFORMIRANJE-DRUŠTVO; INTERNET-DRUŠTVO; KABELSKA TELEVIZIJA-RAZVOJ; MASOVNI MEDIJI-POVIJEST; MEDIJI-POVIJESNI RAZVOJ; RAČUNALA-RAZVOJ; TELEFONI-RAZVOJ; TELEVIZIJA-RAZVOJ; TISAK-DIGITALNI SVIJET; TISKANI MEDIJI-RAZVOJ; TISKARSTVO-POVIJEST; VIDEOIGRE-RAZVOJ; VIZUALNA KOMUNIKACIJA-POJAM; ZABAVA-MEDIJI

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz