Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 2

Tražili ste: u predmetnici BLOG-MARKETING; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 2

Tražili ste: u predmetnici BLOG-MARKETING; grupirano po signaturi

ispis

6 - Primjenjene znanosti

65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa

1.

#alt

Atomski marketing

Zagreb: Studio HS internet, 2019. -

658 PALIĆ ato

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

1.

#alt

Knjiga je istovremeno i priručnik i praktični prikaz marketinških aktivnosti i korištenja novih IT tehnologija i društvenih mreža. Sadrži brojne praktične savjete i brojne primjere iz Hrvatske i svijeta.

Atomski marketing / autor Marijan Palić; suautor Mato Rajić. - - Zagreb: Studio HS internet, 2019. - 189 str. : ilustr. u bojama; 21 cm - 978-953-819-818-2

udk:658.8 ; ; ; id broj:64991

K:

E-MARKETING; WEB DIZAJN-MARKETING; BLOG-MARKETING; DIGITALNI MARKETING; MARKETING

#trilogija

#ntl

2.

#alt

#ntl

2.

#alt

Povijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.

Nova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima / David Meerman Scott; [s engleskoga preveo Darko Vlahović]. - - Zagreb: Dva i dva, 2009. - XXVII, 275 str.; 22 cm - 953-55872-0-0

udk:658.8 ; 004 ; ; id broj:58886

K:

BLOG-MARKETING; INTERNET-KORIŠTENJE-ODNOSI S JAVNOŠĆU; KUPOVANJE-INTERNET; ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING; PUBLIC RELATIONS; PR; PRETRAŽIVAČKI MARKETING

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz