Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 2

Tražili ste: u autoru SCOTT, David Meerman; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 2

Tražili ste: u autoru SCOTT, David Meerman; grupirano po signaturi

ispis

6 - Primjenjene znanosti

65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa

1.

#alt

Scott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:

- Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno

- Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu

- Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu

- Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada

- Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest

- Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju

- Povući potez u pravom trenutku

- Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati

- Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja

- Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno

- Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara

- Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže

Marketing & PR u stvarnom vremenu: kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku / David Meerman Scott; [s engleskoga preveli Gea i Darko Vlaho - - Zagreb: Dva i dva, 2011. - XIII, 276 str. : graf. prikazi; 22 cm - 953-55872-5-5

udk:658.8 ; 004 ; ; id broj:58887

K:

INTERNET-MARKETING; KUPOVANJE-INTERNET; TWITTER-MARKETING; PUBLIC RELATIONS; ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING; PR; YOUTUBE-MARKETING

#trilogija

#ntl

2.

#alt

#ntl

2.

#alt

Povijest marketinških komunikacija — duga nekih 60 godina— sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju. Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja Mreže i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na ulaženju u razgovor čiji je cilj navesti/nagovoriti određenu osobu na poduzimanje određene akcije. David Meerman Scott pokazuje da se marketing danas temelji na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.

Nova pravila marketinga & PR: kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima za izravno obraćanje kupcima / David Meerman Scott; [s engleskoga preveo Darko Vlahović]. - - Zagreb: Dva i dva, 2009. - XXVII, 275 str.; 22 cm - 953-55872-0-0

udk:658.8 ; 004 ; ; id broj:58886

K:

BLOG-MARKETING; INTERNET-KORIŠTENJE-ODNOSI S JAVNOŠĆU; KUPOVANJE-INTERNET; ODNOSI S JAVNOŠĆU-MARKETING; PUBLIC RELATIONS; PR; PRETRAŽIVAČKI MARKETING

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz