Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 7

Tražili ste: u autoru KOTLER, Philip; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 7

Tražili ste: u autoru KOTLER, Philip; grupirano po signaturi

ispis

3 - Društvene znanosti

339 - Trgovina. Svjetska privreda. Marketing

1.

#alt

Osnove marketinga

Zagreb: MATE: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.

339 OSNOV

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

1.

#alt

Udžbenik daje iznimno aktualan pregled suvremenog marketinga. Autori su pristupili temi na svjež, praktičan i menadžerski način. Kao tim vrhunskih stručnjaka u svom području, u ovom izdanju donose izvrsne dodatke i sadržaje - opsežne tematske prmjere i primjene kojima se obrazlažu glavne odluke s kojima se suočavaju marketinški menadžeri, izmijenjene i osuvremenjene Uvodne primjere, Uvide u marketing i Zaključne primjere koji odražavaju sve veći utjecaj e-trgovine, te velike oglase u boji, tablice i prikaze koji naglašavaju glavne ideje i marketinške strategije.

Osnove marketinga / Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong; prevoditelji Maja Martinović, Ivanka Rajh... et al. - 4. europsko izd. - Zagreb: MATE: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006. - 958 str. : ilustr.; 27 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 953-246-023-3

udk:339:65; id broj:31846

K:

MARKETING

#trilogija

#ntl

6 - Primjenjene znanosti

65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa

2.

#alt

Deset smrtnih marketinških grijeha : znakovi i rješenja

Zagreb: Binoza press, 2006.

65 KOTLE des

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

2.

#alt #opis

Deset smrtnih marketinških grijeha: znakovi i rješenja / Philip Kotler; s engleskoga prevela Dunja Vražić Stejskal. - Zagreb: Binoza press, 2006. - 140 str.; 20 cm - 953-6920-16-6

udk:65.012.4:339.138; id broj:31847

K:

MARKETING - MENADŽMENT; MARKETING - POGREŠKE

#trilogija

#ntl

3.

#alt

DOP : društveno odgovorno poslovanje : suvremena teorija i najbolja praksa

Zagreb: M.E.P. d.o.o., 2011.

65 KOTLE dop

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

3.

#alt

DOP predstavlja praksu dragovoljnog i iznadprosječnog pozitivnog djelovanja u društvu i prema društvu. Povećana odgovornost biznisa za procese u društvu pokazuje se nužnošću. Kotler u ovoj knjizi prikazuje teoriju i praksu, upućuje kako raditi, kako izabrati akciju, kako se organizirati, daje terminologiju, alate, tehnike. Prikazana je svjetska praksa kroz primjere 60-tak kompanija.

DOP: društveno odgovorno poslovanje: suvremena teorija i najbolja praksa / Philip Kotler i Nancy Lee; [prijevod i recenzija Mira Armour]. - [2. izd.]. - Zagreb: M.E.P. d.o.o., 2011. - 289 str. : ilustr.; 24 cm - 978-953-6807-39-0

udk:65; id broj:54165

K:

IBM - DONACIJE; MARKETING - DRUŠTVENO ODGOVORNO PONAŠANJE; MARKETING - RAZVOJ; MCDONALD´S - KORPORACIJA; ODGOVORNO PONAŠANJE - POSLOVNA STRATEGIJA; OGLAŠAVANJE; VOLONTERSKI RAD - ZAJEDNICA

#trilogija

#ntl

4.

#alt

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Zagreb: Mate, 2010.

65 KOTLE mar

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

4.

#alt

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.

Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.

Kotler, Bowen, Makens

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu / Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens; [prevoditeljice Ivana Grabar... et al.]. - Zagreb: Mate, 2010. - XXVI, 932 str. : ilustr. u bojama, graf. prikazi; 30 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 978-953-246-103-9

udk:65; id broj:48338

K:

HOTELIJERSTVO - MARKETING; TURIZAM - MARKETING; UGOSTITELJSTVO - MARKETING

#trilogija

#ntl

5.

#alt

Upravljanje marketingom : analiza, planiranje i kontrola

Zagreb: Informator, 1988.-1989.

65 KOTLE upr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

5.

#alt #opis

Upravljanje marketingom: analiza, planiranje i kontrola / Philip Kotler; prijevod Vlasta Andrlić. - Zagreb: Informator, 1988.-1989. - 2 sv.(XXIX,473;;XI,475-814 str.); 24 cm. - (Ekonomska biblioteka ; Posebno izdanje) - 86-301-0142-3

udk:658.8; id broj:32046

K:

MARKETING

#trilogija

#ntl

6.

#alt

Inovacijom do pobjede : model od A do F

Zagreb: Školska knjiga, 2016.

65 TRIAS ino

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

6.

#alt

Knjiga iz područja marketinga i menadžmenta na temelju modela od A do F objašnjava proces od razvoja inovacije do njezine provedbe na tržištu. Sadržaj knjige podijeljen je na dva dijela. Prvi dio knjige sadržava glavne prepreke inovacijama te opću sliku, glavne uloge i prednosti modela od A do F. Drugi dio knjige obuhvaća ostala tri područja sveobuhvatnoga inovacijskog sustava. Knjiga je namijenjena svima koji žele naučiti kako se organizacija pretvara u inovativnu organizaciju.

Inovacijom do pobjede: model od A do F / Fernando Trias de Bes, Philip Kotler; s engleskog prevela Ljerka Kovačić Tot. - Zagreb: Školska knjiga, 2016. - XVI, 288 str. : ilustr., graf. prikazi; 24 cm. - 978-953-0-30279-2

udk:658.5; 005.591.6; id broj:61469

K:

PODUZETNIŠTVO - INOVACIJE; INOVACIJE - MODEL OD A DO F; TEHNOLOŠKE INOVACIJE - EKONOMSKI ASPEKTI

#trilogija

#ntl

7.

#alt

Marketing u javnom sektoru : put do bolje izvedbe

Zagreb: Mate: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2007.

658 KOTLE mar

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

7.

#alt

Ova knjiga detaljno i konkretnim primjerima obrazlaže kako provesti u djelo veliki plan za promjene. Krcata je pričama iz stvarnog svijeta koje prikazuju kako su kreativni marketinški stručnjaci koji rade u različitim organizacijama shvatili kako marketing nije samo oglašavanje i uvjeravanje, već stanje uma.

Marketing u javnom sektoru: put do bolje izvedbe / Philip Kotler, Nancy Lee; prevoditelj Miljenko Šimić. - Zagreb: Mate: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2007. - VII, 330 str. : ilustr., graf. prikazi u bojama; 24 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 953-246-042-1 (Mate)

udk:658:339.1; id broj:36229

K:

MARKETING - JAVNI SEKTOR

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz