Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 65198

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 65198

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

ispis

6 - Primjenjene znanosti

65 - Poslovanje i organizacija industrije, trgovine i prometa

15501.

#alt

Kupac na prvom mjestu! : nikada nije prekasno da izgradite kompaniju koja je usmjerena na kupca

Varaždin: ˝Katarina Zrinski˝, 2008.

65 KUPAC

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15501.

#alt

Usluga kupcima je poseban problem menadžerima i zaposlenicima u uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od klijenta naviše. Ken Blanchard, jedan od najprodavanijih američkih autora i najboljih poslovnih vođa, zajedno s koautorima J. Ballardom i F. Finchom piše o ključu za uspješnu uslugu kupcima iznoseći primjere najvećih svjetskih kompanija, vlasnika lanaca restorana kojima su zaposlenici na prvom mjestu, a sve je orijentirano na kupca. $h$h$h$h

Kupac na prvom mjestu!: nikada nije prekasno da izgradite kompaniju koja je usmjerena na kupca / Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch; priredla Martina Hranj ; prijevod Sanja Rašković. - Varaždin: ˝Katarina Zrinski˝, 2008. - 216 str.; 21 cm. - (Biblioteka 21. stoljeće) - 953-236-150-6

udk:65; id broj:37515

K:

VODSTVO - VJEŠTINE MENADŽERA; ZAPOŠLJAVANJE - ODABIR; ZAPOSLENICI - ODNOS MENADŽERA; ZAPOSLENICI - NAGRAĐIVANJE

#trilogija

#ntl

15502.

#alt

Poduzetnički projekt ili Kako sačiniti biznis plan?

Split: Veleučilište, 2001. (Split: Graf-form).

65 KUVAČ pod

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15502.

#alt #opis

Poduzetnički projekt ili Kako sačiniti biznis plan? / Nikola Kuvačić. - 5. izd. - Split: Veleučilište, 2001. (Split: Graf-form). - 599 str. : ilustr.; 24 cm - 953-6806-08-8

udk:65; 65.012; id broj:29732

K:

PODUZETNIČKI PROJEKTI - PLANIRANJE

#trilogija

#ntl

15503.

#alt

Kako pokrenuti vlastiti biznis

Zagreb: Profil Knjiga, 2012.

65 LALIĆ kak

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15503.

#alt

Inga Lalić predstavlja motivirajući priručnik za podršku i savjete pri prvim poduzetničkim koracima. Obraća se podjednako i ženama i muškarcima i potiče ih da svoje ideje pretvore u izvor zarade. Korak po korak priručnik za pokretanje vlastitog biznisa, pomaže pri analizi prednosti i nedostataka i fokusiranju na cilj i ideju. Postojeći i novi poduzetnici, svi nezadovoljni svojim sadašnjim poslovnim statusom.

Kako pokrenuti vlastiti biznis / Inga Lalić. - Zagreb: Profil Knjiga, 2012. - 204 str.; 21 cm - 978-953-319-432-5

udk:65; id broj:52958

K:

PODUZETNIŠTVO - SAVJETNIK

#trilogija

#ntl

15504.

#alt

Cool generacija : nova poslovna filozofija

Zagreb: Naklada Ljevak, 2005.

65 LAMMI coo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15504.

#alt #opis

Cool generacija: nova poslovna filozofija / Jean Lammiman i Michel Syrett; prijevod s engleskog Igor Križevan ; pogovor Velimir Srića. - Zagreb: Naklada Ljevak, 2005. - 286 str.; 22 cm (Biblioteka Bookmarker) - 953-178-657-7

udk:65; id broj:27728

K:

MARKETING; GENERACIJA Y; PODUZETNIŠTVO - MLADI

#trilogija

#ntl

15505.

#alt

Leksikon menedžmenta

Zagreb: Masmedia, 2001.

65 LEKSI

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15505.

#alt #opis

Leksikon menedžmenta / urednici Fikreta Bahtijarević Šiber, Pere Sikavica. - Zagreb: Masmedia, 2001. - 775 str.; 24 cm. - 953-157-403-0

udk:65; id broj:12730

K:

MENEDŽMENT

#trilogija

#ntl

15506.

#alt

Deset (10) zapovijedi za uspješnost malih i srednjih poduzetnika

Zagreb: Biovega, 2003.

65 LENTZ des

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15506.

#alt #opis

Deset (10) zapovijedi za uspješnost malih i srednjih poduzetnika / Leo Lentz; prevela Vlasta Mihavec. - Zagreb: Biovega, 2003. - 172 str.; 21 cm (Biblioteka Pro-fit.) - 953-6567-48-2

udk:65; id broj:18884

K:

PODUZETNIŠTVO

#trilogija

#ntl

15507.

#alt

Veliki val : kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija

Zagreb: Mate, 2011.

65 LICHA vel

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15507.

#alt

Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac iaktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke,ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.

Veliki val: kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija / Charlene Li, Josh Bernoff; [prevoditeljica Ivana Tuđman]. - Zagreb: Mate, 2011. - XIII, 286 str. : graf. prikazi; 25 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 978-953-246-117-6

udk:65; id broj:48339

K:

MARKETING

#trilogija

#ntl

15508.

#alt

Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo

Zagreb: Profil knjiga, 2012.

65 LINDS kup

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15508.

#alt

Prodaje li se zaista seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula - miris, dodir i sluh? Koliko uopće znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? Istraživanja Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pozornost - i navodi nas na kupnju.

U knjizi Lindstrom predstavlja iznenađujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara - pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima..

Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua.

Kupologija: istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom; [prijevod Tomislav Marić]. - Zagreb: Profil knjiga, 2012. - 191 str.; 24 cm - 978-953-313-137-5

udk:658; 159.9; id broj:54347

K:

POTROŠAČI - PONAŠANJE - MARKETINŠKO GLEDIŠTE; POTROŠAČI - PONAŠANJE - PSIHOLOŠKO GLEDIŠTE; PRODAJA - STRATEGIJE

#trilogija

#ntl

15509.

#alt

Svijet Aldusa Manutiusa : poduzetništvo i učenjaštvo u renesansnoj Veneciji

Zagreb: Izdanja Antibarbarus, 2004.

65 LOWRY svi

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15509.

#alt

Autor u uvodu ovoj knjizi kaže: "Budući da nisam mogao Aldusov

život i karijeru tumačiti s empirijskih visova intelektualne i

estetske istine, mislio sam da bih mu se možda mogao približiti

kao začađeni i tintom zapackani svijet što ga je tako briljantno

prikazao jedan od njegovih prijatelja. Ova knjiga predstavlja

pokušaj da se Aldusa shvati na - drugi izraz ne nalazim -

'prizemnoj razini'...". Ovaj živi prikaz povijesti tiskarstva i

života jednog od najistaknutijih tiskara renesansne Venecije

polazi od sprege poduzetništva i učenjaštva koja je zacijelo

promijenila tijek povijesti europske civilizacije. Na kraju

knjige nalazimo tekst Aleksandra Stipčevića o vezi svijeta Alda

Manuzija i Hrvata koji su su to doba boravili ili prolazili kroz

Veneciju kao trgovci i moreplovci, radnici, svećenici,

intelektualci. (JM)

Svijet Aldusa Manutiusa: poduzetništvo i učenjaštvo u renesansnoj Veneciji / Martin Lowry; pogovor Aleksandar Stipčević ; prijevod Marko Gregorić. - Zagreb: Izdanja Antibarbarus, 2004. - 296 str. : ilustr.; 24 cm (Biblioteka Historia) - 953-6160-94-3

udk:65:94; id broj:29307

K:

KNJIGA; POVIJEST PISMA; POVIJEST TISKARSTVA; TIPOGRAFIJA; MANUTIUS - ALDUS; TISKARSTVO RENESANSE; VENECIJANSKO TISKARSTVO

#trilogija

#ntl

15510.

#alt

Upravljanje proizvodnjom : informacijski sistem planiranja

Zagreb: ISOT, 1988.

65 MAJDA upr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15510.

#alt #opis

Upravljanje proizvodnjom: informacijski sistem planiranja / Majdandžić, Niko. - Zagreb: ISOT, 1988. - VIII, 263 str. : ilustr.; 24 cm

udk:65; id broj:37639

K:

INFORMACIJSKI SISTEM PLANIRANJA

#trilogija

#ntl

15511.

#alt

Geoprometna obilježja svijeta

Zagreb: Nakladna kuća "Dr. Feletar", 1995.

65 MALIĆ geo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15511.

#alt #opis

Geoprometna obilježja svijeta / Adolf Malić; crteži Ivan Rendulić. - Zagreb: Nakladna kuća "Dr. Feletar", 1995. - 165 str. : ilustr.; 24 cm (Biblioteka Geographica croatica ; knjiga 2.) - 953-6235-12-9

udk:65:629:911; id broj:4346

K:

PROMET; PROMETNA GEOGRAFIJA

#trilogija

#ntl

15512.

#alt

Upravljati, stvoriti, živjeti : učinkoviti menadžment za novo vrijeme

Zagreb: Mozaik knjiga, 2009.

65 MALIK upr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15512.

#alt

Za većinu autora pojmovi upravljanje, rukovođenje i menadžment imaju isto značenje odnosno predstavljaju sinonime. Međutim, svaki od navedenih pojmova osim male sadržajne sličnosti odlikuje se i različitosti. Upravo je nerazlikovanje sadržaja pojedinih pojmova te donošenje potrebnih odluka (upravljačkih ili rukovodećih) primjenom pravila uzrok zbog čega veliki broj poduzeća u Hrvatskoj ostvaruje ispodprosječne poslovne rezultate.

Upravljati, stvoriti, živjeti: učinkoviti menadžment za novo vrijeme / Fredmund Malik; [s njemačkoga prevela Mirta Lijović]. - Zagreb: Mozaik knjiga, 2009. - 256 str. : ilustr.; 24 cm - 978-953-14-0616-1

udk:65; id broj:43316

K:

MENADŽMENT - NAČELA

#trilogija

#ntl

15513.

#alt

Management i poduzetništvo : 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Zagreb: Centar za poduzetništvo, 1994.

65 MANAG

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15513.

#alt #opis

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća / glavni urednik Ivo Vajić. - Zagreb: Centar za poduzetništvo, 1994. - XXXVIII,850 str. : ilustr. u boji; 26c. - 953-96161-0-7

udk:65; id broj:3617

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15514.

#alt

Suvremena prodaja : stvaranje vrijednosti za kupca

Zagreb: Mate, 2008.

65 MANNI suv

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15514.

#alt #opis

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca / Gerald L. Manning, Barry L. Reece; prevela Zrinka Dujmović. - 10. izd. - Zagreb: Mate, 2008. - 554 str. : ilustr.; 26 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 978-953-246-043-8

udk:658(035); id broj:37059

K:

PRODAJA - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

15515.

#alt

Menadžment neprofitnih organizacija

Zagreb: Ekonomski fakultet, 2018.

65 MARIĆ men

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15515.

#alt

Namjera ove knjige jest istraživanje područja neprofitnih organizacija, preciznije funkcioniranje njihovog menadžmenta i pojedinih funkcija. U temeljnoj podjeli organizacija na profitne i neprofitne, ove druge obuhvaćaju široki spektar organizacija, raznovrsnih po mnogim kriterijima, ali sve imaju zajedničko to da nisu utemeljene radi stjecanja profita, već imaju neku društvenu svrhu.

Zbog navedenoga, autorica određuje koje aspekte i funkcije menadžmenta neprofitnih organizacija uočavamo kao problem te na koji način bi ih trebalo unaprijediti, kao i kako poboljšati suradnju s ostalim sektorima da bi društvo u cjelini bolje funkcioniralo. Knjiga će koristiti kako teoretičarima, tako i praktičarima.

Menadžment neprofitnih organizacija / Ivana Marić. - Zagreb: Ekonomski fakultet, 2018. - X, 244 str. : graf. prikazi; 26 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu=Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis) - 978-953-346-052-9

udk:005(035); id broj:63279

K:

SOCIJALNE SAMOPOSLUGE; NEPROFITNE ORGANIZACIJE - MARKETING; NEPROFITNE ORGANIZACIJE - USPJEŠNOST - MJERENJE; ZAKLADE - PRIMJERI; GLOBALNE PROMJENE - NEPROFITNE ORGANIZACIJE; NEPROFITNE ORGANIZACIJE - FINANCIJRANJE; VOLONTIRANJE - ORGANIZACIJA - HRVATSKA; ZAKLADA ADRIS - PRIMJERI; JAVNI SEKTOR - ORGANIZACIJE; SOCIJALNO PODUZETNIŠTVO - POJAM; EKONOMIJA ZAJEDNIŠTVA - ONOVNI POJMOVI; FILANTROPIJA; NEPROFITNE ORGANIZACIJE - MENADŽMENT - UDŽBENICI; NEPROFITNE ORGANIZACIJE - VRSTE; ZADRUGE

#trilogija

#ntl

15516.

#alt

Osnove uredskog i arhivskog poslovanja : pomagalo za rad i polaganje stručnog ispita za zaposlene u pisarnicama i pismohranama

Zagreb: Alka script, 2015.

65 MAROJ osn

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15516.

#alt

Uredno i pravilno obavljanje poslova u pisarnici, a nakon toga u pismohrani, koja je sastavni dio svake pisarnice, traži puno znanja i poznavanja svih postupaka spisovodstva, uredskog i arhivskog poslovanja.

Provjera osposobljenosti zaposlenih u pisarnicama određena je polaganjem određenih stručnih ispita. Prema Zakonu o arhivskom gradivu i arhivima, svaki stvaratelj gradiva dužan je imati jednu odgovornu osobu za rad u pismohrani. Ta osoba dužna je položiti stručni ispit za djelatnika u pismohrani.

Autori su se, uočivši potrebu za pomagalom koje će postupke spisovodstva, uredskog i arhivskog poslovanja što jednostavnije objasniti. Njegov je glavni cilj pomoć u obavljanju poslova svim zaposlenima u pisarnicama i pismohranama.

Osim toga, u priručniku su obrađene teme i gradivo koje je potrebno za polaganje stručnog ispita za zaštitu i obradu arhivskog gradiva. Obrađeno je ukratko pet glavnih tema potrebnih za rad. To su: dopisivanje, službeno dopisivanje, spisovodstvo, uredsko i arhivsko poslovanje.

Osnove uredskog i arhivskog poslovanja: pomagalo za rad i polaganje stručnog ispita za zaposlene u pisarnicama i pismohranama / Marijan Maroja, Vesna Ramljak. - 1. izd. - Zagreb: Alka script, 2015. - 128 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-294-147-0

udk:65; id broj:57726

K:

ARHIVSKO GRADIVO - PRIRUČNICI; PISARNICA; PISMOHRANA; SLUŽBENO DOPISIVANJE; SPISOVODSTVO; STRUČNI ISPIT - PISMOHRANA; URED - POSLOVANJE

#trilogija

#ntl

15517.

#alt

Google AdWords : kako doprijeti do milijuna klijenata u 20 sekundi

Zagreb: Masmedia, 2008.

65 MARSH goo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15517.

#alt

Google AdWords je inovativan i jedinstven sustav oglašavanja koji oglašivaču omogućava prikazivanje oglasa širokom spektru od više stotina milijuna korisnika interneta pa sve do niže ciljanjih interesnih skupina. Prednost ove vrste oglašavanje je mogućnost postavljanja oglasne kampanje za svega nekoliko minuta. Ova knjiga naučit će vas kako započeti Google AdWords kampanju, kako prepoznati i iskoristiti ključne riječi koje potiču ljude da kliknu na vaše oglase, kako postići više klikova za manje novaca, kako optimizirati sadržaj web stranica i osvojiti visoke položaje u Googleovim organskim rezultatima pretraživanja, kako ciljati na interesne, jezične i geografske skupine, kako natjerati sustav da radi za vas, kako pretvoriti klikove u stvarne kupce i prihode...

Google AdWords: kako doprijeti do milijuna klijenata u 20 sekundi / Perry Marshall i Bryan Todd; prijevod Tomislav Lipovec. - Zagreb: Masmedia, 2008. - XII, 300 str. : ilustr.; 24 cm - 978-953-157-512-6 (M

udk:65; id broj:37050

K:

INTERNET - EKONOMSKA PROPAGANDA; GOOGLE (TRAŽILICA) - KORIŠTENJE; GOOGLE ADWORDS

#trilogija

#ntl

15518.

#alt

Upravljanje ljudskim potencijalima

Zagreb: Adeco [etc.], 2001.

65 MARUŠ upr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15518.

#alt

Autor na jednostavan i pregledan način iznosi problematiku ljudi u poduzeću kroz znanosti antropologije, kulturologije, sociologije, industrijske i socijalne psihologije, ergonomije i informatologije.

Upravljanje ljudskim potencijalima / Sveto Marušić. - 3. izmijenjeno i dopunjeno izd. - Zagreb: Adeco [etc.], 2001. - 354 str.; 24 cm - 953-97228-4-5

udk:65:339.138; id broj:30754

K:

MANAGEMENT; POTENCIJALI - LJUDSKI; UPRAVLJANJE; MOTIVACIJA; MANAGEMENT; MENADŽMENT

#trilogija

#ntl

15519.

#alt

Poznavanje prehrambene robe

Zagreb: Školska knjiga, 1999.

65 MATAS poz

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15519.

#alt #opis

Poznavanje prehrambene robe / Danko Matasović. - 6. izd. - Zagreb: Školska knjiga, 1999. - 305 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-0-20712-3

udk:65; id broj:11219

K:

PREHRAMBENA ROBA

#trilogija

#ntl

15520.

#alt

Priručnik za uspješno rukovođenje

Zagreb: Informator, 1990.

65 MATAS pri

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15520.

#alt #opis

Priručnik za uspješno rukovođenje / Ljuboslav Matasović. - Zagreb: Informator, 1990. - VIII, 91 str.; 24 cm (Informatorovi priručnici.) - 86-301-0227-6

udk:65; id broj:2665

K:

RUKOVOĐENJE

#trilogija

#ntl

15521.

#alt

Televizijski program : proizvodnja, dobavljači, žanrovi

Zagreb: Školska knjiga, 2019.

65 MATKO tel

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15521.

#alt #opis

Televizijski program: proizvodnja, dobavljači, žanrovi / Damir Matković. - Zagreb: Školska knjiga, 2019. - 588 str.; 24 cm - 978-953-0-60082-9(tv

udk:654; id broj:66451

K:

TELEVIZIJA - PROGRAM; TELEVIZIJA - PRODUKCIJA

#trilogija

#ntl

15522.

#alt

Sedamnaest (17) neosporivih pravila za uspješan timski rad : usvojite ih i ojačajte svoj tim

Varaždin: Katarina Zrinski, 2003.

65 MAXWE sed

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15522.

#alt #opis

Sedamnaest (17) neosporivih pravila za uspješan timski rad: usvojite ih i ojačajte svoj tim / John C. Maxwell; prijevod Sanja Rašković. - Varaždin: Katarina Zrinski, 2003. - 255 str.; 21 cm. - (Biblioteka 21. stoljeće) - 953-236-085-9

udk:65; id broj:29810

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15523.

#alt

Prodaja u industrijskoj radnoj organizaciji

Zagreb: Školska knjiga, 1979.

65 MEDVE pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15523.

#alt #opis

Prodaja u industrijskoj radnoj organizaciji / Ivo Medvešček. - Zagreb: Školska knjiga, 1979. - 488 str.; 24 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensi)

udk:65; id broj:44541

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15524.

#alt

Menadžment ljudskih potencijala : postizanje konkurentske prednosti

Zagreb: Mate, 2006.

65 MENADŽ

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15524.

#alt #opis

Menadžment ljudskih potencijala: postizanje konkurentske prednosti / Raymond A. Noe...[et. al.]; prevoditeljica Milka Bubić. - Zagreb: Mate, 2006. - XXXIV, 648 str. : ilustr. u bojama; 26 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao) - 953-246-012-8

udk:658.3012.4; id broj:31393

K:

MENADŽMENT

#trilogija

#ntl

15525.

#alt

Psihologija marketinga

Zagreb: Target, 2007.

65 MILAS psi

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15525.

#alt

Knjiga ˝Psihologija marketinga˝ napisana je s namjerom da se u njoj na pristupačan ali i znanstveno utemeljen način okupe sva važna pitanja koja vezuju ove dvije discipline. Usmjerenost na potrebe potrošača prirodno vezuje marketing za psihologiju, znanost koja se bavi psihičkim procesima i ponašanjem. Upoznavanje potrošačkih potreba, otkrivanje odrednica potrošačkog odlučivanja i ponašanja te otkrivanje razlika među potrošačima neke su od glavnih zadaća psihologije marketinga, mješovite discipline koja se ubrzano razvila otkako je masovni neizdiferencirani marketing zamijenjen strategijom usmjerenom na potrošača.

Psihologija marketinga / Goran Milas. - Zagreb: Target, 2007. - 251 str. : ilustr. (djelomice u bojama); 24 cm - 978-953-95319-0-2

udk:65:159.9; id broj:36959

K:

POTROŠAČI - PONAŠANJE - PSIHOLOŠKO GLEDIŠTE; KOMUNIKACIJA; GRUPNI UTJECAJI; SITUACIJSKI UTJECAJI; STAVOVI; MOTIVACIJA; PERCEPCIJA; PAMĆENJE; UČENJE; AFEKTI; KOGNICIJA; KUPOVANJE - NAVIKA; KUPOVANJE - ODANOST MARKI; DONOŠENJE ODLUKA - KUPOVANJE; SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA; POZICIONIRANJE PROIZVODA; USMENA KOMUNIKACIJA - MARKETING; INOVACIJE - ŠIRENJE; ISTRAŽIVAČKE METODE - MARKETING; CONJOINT ANALIZA - MARKETING

#trilogija

#ntl

15526.

#alt

Povratak u malo kraljevstvo : Steve Jobs kako je nastao Apple i kako je promijenio svijet

[Samobor]: DD Produkcija, 2011.

65 MORITZ pov

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15526.

#alt #opis

Povratak u malo kraljevstvo: Steve Jobs kako je nastao Apple i kako je promijenio svijet / Michael Moritz; [prijevod Damir Biličić]. - [Samobor]: DD Produkcija, 2011. - 331 str.; 24 cm. - (Biblioteka Green trumpet)

udk:65; 929; id broj:50511

K:

JOBS - STEVEN

#trilogija

#ntl

15527.

#alt

Prakse doniranja u Hrvatskoj

Zagreb: Donacije.info, [2010?].

65 NAČIN pra

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15527.

#alt #opis

Prakse doniranja u Hrvatskoj / [autorica Lana Načinović]. - Zagreb: Donacije.info, [2010?]. - 42 str.; 26 cm

udk:658; 364; id broj:48643

K:

DONACIJE - TVRTKE; DONIRANJE; HRVATSKA - DONACIJE; FILANTROPIJA

#trilogija

#ntl

15528.

#alt

Tajne uspješnog pregovaranja

Zagreb: Školska knjiga, 2005.

65 NIERE taj

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15528.

#alt #opis

Tajne uspješnog pregovaranja / Juliet Nierenberg i Irene S. Ross; [prijevod s engleskoga Zvjezdana Halapir Ramsay]. - Zagreb: Školska knjiga, 2005. - 160 str. : ilustr. u bojama; 24 cm. - (Uspješno poslovanje) - 953-0-60822-5

udk:65; id broj:39084

K:

PREGOVARAČKI STIL - RAZVIJANJE; PREGOVORI - VJEŠTINE; SUKOB; PREGOVARANJE - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

15529.

#alt

Funky business zauvijek : kako uživati kapitalizam

Zagreb, Differo, 2009.

65 NORDS fun

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15529.

#alt #opis

Funky business zauvijek: kako uživati kapitalizam / Kjell A. Nordstroem, Jonas Ridderstraale; [prevoditelji Igor Križevan, Karmela Cindrić]. - Zagreb, Differo, 2009. - 272 str. : ilustr. u bojama; 21 cm. - 978-953-96545-7-1

udk:65; id broj:43289

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15530.

#alt

Funky Business : kapital pleše samo s darovitima

Zagreb: Differo, 2002.

65 NORDS fun

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15530.

#alt #opis

Funky Business: kapital pleše samo s darovitima / Kjell A. Nordstroem, Jonas Ridderstrale; prijevod Igor Križevan. - Zagreb: Differo, 2002. - 304 str. : ilustr.; 20 cm. - 953-96545-0-5

udk:65; id broj:17956

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15531.

#alt

Titanic : Hrvati u katastrofi stoljeća

Zagreb: Naklada Jesenski i Turk, 2005.

65 NOVKO tit

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15531.

#alt #opis

Titanic: Hrvati u katastrofi stoljeća / Slobodan Novković. - Zagreb: Naklada Jesenski i Turk, 2005. - 378 str. : ilustr.; 23 cm. - 953-222-220-0

udk:65; id broj:29684

K:

HRVATI; TITANIC

#trilogija

#ntl

15532.

#alt

NVO priručnik : (kuharica za udruge)

Zagreb: Odraz - Održivi razvoj zajednice, 2002.

65 NVOPR

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15532.

#alt #opis

NVO priručnik: (kuharica za udruge) / tekst prirpremile Ivana Laginja...(et al.). - 2. izd. - Zagreb: Odraz - Održivi razvoj zajednice, 2002. - 180 str.; 21 x 29 cm. - 953-98563-2-9

udk:65; id broj:19921

K:

UDRUGE

#trilogija

#ntl

15533.

#alt

Kontroling : upravljanje iz backstagea

Zagreb: Kognosko: Altius savjetovanje, 2009.

65 OČKOJ kon

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15533.

#alt #opis

Kontroling: upravljanje iz backstagea / Jasmina Očko, Andreja Švigir; [ilustracije Vesna Odobaša]. - 1. izd. - Zagreb: Kognosko: Altius savjetovanje, 2009. - 356 str. : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama); 25 cm. - 978-953-55982-0-6 (A

udk:65; id broj:44263

K:

KONTROLING - PRIRUČNIK; FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI; POSLOVANJE - PLANIRANJE

#trilogija

#ntl

15534.

#alt

Od zaposlenice do poduzetnice : cjelovit vodič za uspješan prelazak u poduzetništvo – iskustva i praktični primjeri

Zagreb: Matić savjetovanje: Institut za razvoj ženskog poduzetništva i vodstva - Adria, 2017.

65 ODZAP

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15534.

#alt #opis

Od zaposlenice do poduzetnice: cjelovit vodič za uspješan prelazak u poduzetništvo – iskustva i praktični primjeri / [autorice Ivana Matić ... (et al.); urednica Ivana Matić]. - Zagreb: Matić savjetovanje: Institut za razvoj ženskog poduzetništva i vodstva - Adria, 2017. - 161 str.; 21 cm. - 9789535803119

udk:658(035); id broj:63017

K:

PODUZETNIŠTVO - PRIRUČNICI

#trilogija

#ntl

15535.

#alt

Projektni menadžment

Zagreb: Sinergija, 2005.

65 OMAZI pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15535.

#alt #opis

Projektni menadžment / Mislav Ante Omazić, Stipe Baljkas. - Zagreb: Sinergija, 2005. - 358 str. : ilustr.; 25 cm + 2 CD-a. - 953-6895-18-8

udk:65:339; id broj:28140

K:

CD - ROM; MENADŽMENT

#trilogija

#ntl

15536.

#alt

Promet u Istri : od Argonauta do Ipsilona

Pula: C.A.S.H., 2005.

65 ORBAN pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15536.

#alt

"Predsjednikov tajni odjel razvio je dosad neviđeno obrambeno

oružje za Sjedinjene Države koje zavisi o iznimno rijetkom

radioaktivnom elementu - zapravo, toliko rijetkom da ga nema

dovoljno niti za pogon njihovog izuma. No, Dirk Pitt slijedio je

vijugav trag do tajnog skrovišta tvari. I tako, utrkujući se s

okrutnim olujama, sovjetskim špijunima i vremenom, Pitt

započinje sa svojom najuzbudljivijom misijom - vađenje olupine

brodoloma stoljeća iz njezinoga vodenoga groba..." (s korica

knjige) (DS)

Promet u Istri: od Argonauta do Ipsilona / Josip Orbanić. - Pula: C.A.S.H., 2005. - 222 str. : ilustr.; 34 cm (Biblioteka Histria Croatica) - 953-6250-90-X

udk:65; id broj:27995

K:

ISTRA; PROMET

#trilogija

#ntl

15537.

#alt

Organizacijska kultura

Varaždin: TIVA Tiskara [etc.], 2004.

65 ORGAN

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15537.

#alt

Prvo sveoubuvatno djelo na hrvatskom jeziku koje pokriva područje organizacijske kulture. Pojašnjene su teorije organizacije kao i svi elementi organizacije. Predstavljeni su i brojni praktični primjeri.

Organizacijska kultura / Miroslav Žugaj...[et al.]. - Varaždin: TIVA Tiskara [etc.], 2004. - XIII, 305 str. : ilustr.; 24 cm - 953-6775-74-3

udk:65.012; id broj:67790

K:

ORGANIZACIJSKA KLIMA; ORGANIZACIJSKA KULTURA - UDŽBENICI; IBM; ORGANIZACIJSKA TEORIJA; PROCESNA ORGANIZACIJA; APPLE; MCDONALD’S; MICROSOFT

#trilogija

#ntl

15538.

#alt

Organizacija velikih poduzeća

Zagreb: Sinergija, 2011.

65 ORGAN

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15538.

#alt

Ova je knjiga nastala kao rezultat istraživanja provedenog u okviru znanstvenog projekta Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća, sastavnog dijela znanstvenog programa Konkurentnost hrvatskih poduzeća Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.

Iako knjiga nosi naziv ˝Organizacija velikih poduzeća˝, svi su osnovni aspekti i problemi organizacije obrađeni općenito, s time da se posebna pažnja posvećuje velikim poduzećima i njihovoj usporedbi s malim i srednjim poduzećima. To je pogotovo vidljivo na kraju svakog poglavlja gdje se analizira praksa hrvatskih poduzeća. Neki su dijelovi knjige, međutim, iznimno važni upravo za velika poduzeća, primjerice, dizajniranje organizacije u međunarodnoj okolini i korporativno upravljanje.

Organizacija velikih poduzeća / Lovorka Galetić... [et al.]; urednica Lovorka Galetić. - Zagreb: Sinergija, 2011. - 597 str. : graf. prikazi; 25 cm - 978-953-6895-45-8

udk:65; id broj:51217

K:

CENTRALIZACIJA - DECENTRALIZACIJA - ORGANIZACIJA; INTEGRACIJSKI PROCESI; KORPORACIJA - ORGANIZACIJA - UPRAVLJANJE; KORPORATIVNO UPRAVLJANJE; ORGANIZACIJSKA EFEKTIVNOST; ORGANIZACIJSKA KULTURA - ORGANIZACIJSKA KLIMA; ORGANIZACIJSKA STRUKTURA; ORGANIZACIJSKE PROMJENE - INOVACIJE; ORGANIZACIJSKI DIZAJN; ORGANIZACIJSKI SUKOBI; PODUZEĆE - VELIKO - MEĐUNARODNO POSLOVANJE; PODUZEĆE - VELIKO - STRATEGIJA - ORGANIZACIJA

#trilogija

#ntl

15539.

#alt

Kontrolong : abeceda poslovnog uspjeha

Zagreb: Školska knjiga, 1998.

65 OSMAN kon

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15539.

#alt #opis

Kontrolong: abeceda poslovnog uspjeha / Nidžara Osmanagić Benedik. - Zagreb: Školska knjiga, 1998. - 240 str.; 24 cm (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu=Manualia Universitatis Studior...) - 953-0-30312-2

udk:65; id broj:7143

K:

MENEDŽMENT; PODUZEĆE; KONTROLING; POSLOVNI USPJEH; PRORAČUNI

#trilogija

#ntl

15540.

#alt

Potencijali poduzeća : analiza i dijagnoza potencijala u poslovanju poduzeća

Zagreb: Alinea, 1993.

65 OSMAN pot

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15540.

#alt #opis

Potencijali poduzeća: analiza i dijagnoza potencijala u poslovanju poduzeća / Nidžara Osmanagić Bedenik. - Zagreb: Alinea, 1993. - 198 str.; 24 cm (Biblioteka Management, Kolo 1 ; 3. knjiga.) - 953-180-000-6

udk:65; id broj:6867

K:

PODUZEĆE; LIKVIDNOST; RENTABILNOST; POSLOVANJE

#trilogija

#ntl

15541.

#alt

Odnosi s javnošću = Public Relations

Zagreb: Naklada Edo, 1995.

65 OSRED odn

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15541.

#alt #opis

Odnosi s javnošću = Public Relations / Eduard Osredečki. - Zagreb: Naklada Edo, 1995. - 255 str.; 20 cm (Biblioteka poslovnih priručnika.) - 953-6094-03-7

udk:65; id broj:10769

K:

JAVNO MNIJENJE

#trilogija

#ntl

15542.

#alt

Mali brod na olujnom moru : najbolji priručnik za nove poduzetnike

Zagreb: Profil knjiga, 2014.

65 OŽANI mal

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15542.

#alt

Knjiga koju morate pročitati prije nego postanete poduzetnik, i mnogo puta nakon što to postanete.

Drugo, dopunjeno izdanje prvog domaćeg poslovnog priručnika iz burnih devedesetih, koji je mnoge današnje uspješne poduzetnike uveo u svijet biznisa, podsjeća na korijene poduzetništva u nas i teške uvjete u kojima se razvijalo. Knjiga preispituje poduzetničke ideje, tržišta i uvjeta poslovanja te vlastitog poduzetničkog duha, ujedno navodeći faze poslovanja osnivanja poduzeća ili obrta, te osnovna znanja koja poduzetnik treba imati da bi potpisao prvi ugovor. Svjestan da se poduzetništvo ne može naučiti iz knjige, autor Marijan Ožanić svoju knjigu ilustrira istinitim životnim pričama poduzetnika, podastirući čitatelju primjere i uspjeha i neuspjeha iz kojih može izvući dragocjene savjete.

Mali brod na olujnom moru: najbolji priručnik za nove poduzetnike / Marijan Ožanić. - Zagreb: Profil knjiga, 2014. - [351] str.; 23 cm. - 953-313-388-1

udk:65; id broj:57118

K:

PODUZETNIŠTVO - PRIRUČNICI

#trilogija

#ntl

15543.

#alt

Poslovna inteligencija

Zagreb: Masmedia, 2003.

65 PANIA pos

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15543.

#alt #opis

Poslovna inteligencija / Željko Panian, Goran Klepac. - Zagreb: Masmedia, 2003. - 528 str.; 24 cm. - 953-157-447-2

udk:65; id broj:23659

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

15544.

#alt

Poslovna informatika : koncepti, metode i tehnologija

Zagreb: Potecon, 2001.

65 PANIA pos

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15544.

#alt #opis

Poslovna informatika: koncepti, metode i tehnologija / Željko Panian. - 2. izm i dop. izd. - Zagreb: Potecon, 2001. - 386 str.; 24 cm (Ekonomski udžbenici.) - 953-6722-12-7

udk:65:681.3; id broj:11244

K:

INFORMATIKA; POSLOVNA INFORMATIKA

#trilogija

#ntl

15545.

#alt

Vrijednost ničega : kako preoblikovati tržišno društvo i redefinirati

Zaprešić: Fraktura, 2012.

65 PATEL vri

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15545.

#alt #opis

Vrijednost ničega: kako preoblikovati tržišno društvo i redefinirati / Raj Patel; preveo s engleskog Damir Biličić. - Zaprešić: Fraktura, 2012. - 328 str. : ilustr.; 21 cm. - (Biblioteka Platforma ; knj. 34) - 978-953-266-401-0

udk:65; id broj:53542

K:

PODUZETNIŠTVO - NAČELA; SLOBODNO TRŽIŠTE - KRITIKA

#trilogija

#ntl

15546.

#alt

Branding : kako izgraditi najbolju marku

Zagreb: M. E. P. Consult, 2008.

65 PAVLE bra

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15546.

#alt

Knjiga je napisana da zadovolji aktualne potrebe hrvatske čitalačke publike, prvenstveno poslovnih ljudi i studenata poslovnog i marketinškog usmjerenja, ali i drugih. Autor piše jezikom komunikacije koji jamči razumijevanje i primjenu kako u razvoju strateških odrednica tako i u operativnoj praksi poduzeća. Prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi.

Branding: kako izgraditi najbolju marku / Zvonimir Pavlek. - Zagreb: M. E. P. Consult, 2008. - 414 str. : ilustr. (pretežno u bojama); 24 cm - 978-953-6807-37-6

udk:659; id broj:44075

K:

BRAND; BRANDING; MARKE PROIZVODA - MARKETING; OGLAŠAVANJE PROIZVODA; REKLAMA

#trilogija

#ntl

15547.

#alt

Uspješna prodavaonica : kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta

Zagreb: M.E.P. Consult, 2004.

65 PAVLE usp

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15547.

#alt

Knjiga je namijenjena svima koji se bave maloprodajom ali i onima izvan maloprodaje jer njen sadržaj nadilazi okvire prodavaonice. To je vrlo dobar vodič za uspješnu prodaju i vođenje prodajnog mjesta. Uz ostale bitne elemente za uspješnu maloprodaju, posebno su obrađene promotivne aktivnosti i ponašanje kupaca.

Uspješna prodavaonica: kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta / Zvonimir Pavlek. - Zagreb: M.E.P. Consult, 2004. - 200 str.; 24 cm - 953-6807-18-1

udk:65; id broj:33486

K:

PRODAVAONICE - POSLOVANJE; KUPAC - POTROŠAČ - ODNOSI; TRGOVINE - DOBAVLJAČI - ODNOSI

#trilogija

#ntl

15548.

#alt

Teorije organizacije

Zagreb: Školska knjiga, 1975.

65 PERKO teo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15548.

#alt #opis

Teorije organizacije / Inge Perko Šeparović; predgovor Josip Županov. - Zagreb: Školska knjiga, 1975. - 184 str.; 25 cm

udk:65; id broj:44540

K:

TEORIJA ORGANIZACIJE

#trilogija

#ntl

15549.

#alt

Upravljanje promjenama u poslovnoj organizaciji digitalnog doba : promjene su prirodni zakon : kako ih prihvatiti otvorena uma i srca?

Zagreb: Narodne novine, 2019.

65 PERKO upr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15549.

#alt #opis

Upravljanje promjenama u poslovnoj organizaciji digitalnog doba: promjene su prirodni zakon: kako ih prihvatiti otvorena uma i srca? / [autor teksta i fotografija] Davor Perkov. - Zagreb: Narodne novine, 2019. - XV, 287 str. : ilustr., graf. prikazi; 24 cm. - (Ekonomska biblioteka ; knj. 10) - 978-953-234-274-1

udk:005; 005.5; id broj:67156

K:

ORGANIZACIJSKE PROMJENE; POSLOVNA ORGANIZACIJA - UPRAVLJANJE PROMJENAMA

#trilogija

#ntl

15550.

#alt

Peta disciplina u praksi : strategije i alati za gradnju učeće organizacije

Zagreb: Mozaik knjiga, 2002.

65 PETAD

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

15550.

#alt #opis

Peta disciplina u praksi: strategije i alati za gradnju učeće organizacije / Peter M. Senge...(et al.); s engleskoga prevele Suzana Szabo...(et al.). - Zagreb: Mozaik knjiga, 2002. - 469 str. : ilustr.; 24 cm (Biblioteka Dijalog.) - 953-196-051-6

udk:65:159.9; id broj:18127

K:

MENADŽMENT; PODUZETNIŠTVO; ORGANIZACIJA; OSOBNO USAVRŠAVANJE; TIMSKO UČENJE

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz