Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 65618

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 65618

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

ispis

3 - Društvene znanosti

37 - Odgoj i obrazovanje

11001.

#alt

Igrom do čitanja : igre i aktivnosti za razvijanje vještina čitanja

Zagreb: Školska knjiga, 2002.

372 ČUDIN igr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11001.

#alt #opis

Igrom do čitanja: igre i aktivnosti za razvijanje vještina čitanja / Mira Čudina Obradović. - 5. dopunjeno izd. - Zagreb: Školska knjiga, 2002. - 251 str. : ilustr.; 24 cm. - 978-953-0-50109-6

udk:37; id broj:46712

K:

ČITANJE; TEŠKOĆE U ČITANJU; KOMUNIKACIJA

#trilogija

#ntl

11002.

#alt

Vaš uspješan predškolac : deset vještina potrebnih djeci da bi postala samopouzdana i društveno angažirana

Zagreb: Veble commerce, 2014.

372 DENSM vaš

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11002.

#alt

Mnoga mala djeca nisu prirodno puna samopouzdanja niti su komunikativna sa svojim prijateljima. Međutim, novija istraživanja pokazuju da se djecu - u vrlo ranoj dobi - može naučiti vještinama koje su im potrebne kako bi bili društveno i akademski uspješni ljudi. Autorice dr. Ann Densmore, ugledni patalog govora i jezika i dječji terapeut, te dr.med. Margaret Bauman, svjetski renomirana pedijatrijska neurologinja - identificirale su deset ključnih vještina koje predškolci moraju savladati kako bi imali uspješan život.

Vaš uspješan predškolac: deset vještina potrebnih djeci da bi postala samopouzdana i društveno angažirana / Ann Densmore, Margaret Bauman; [prijevod Katarina Justin]. - Zagreb: Veble commerce, 2014. - 243 str.; 23 cm - 978-953-251-153-6

udk:372; id broj:56683

K:

DJECA - FLEKSIBILNOST - KOMPROMIS; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - PSIHOLOGIJA; DRUŽELJUBIVO DIJETE; KOMUNICIRANJE - PREDŠKOLSKA DJECA; NASILNIŠTVO - PREDŠKOLSKA DJECA; PREDŠKOLA; SREĆA - DJECA

#trilogija

#ntl

11003.

#alt

Analiza 555 zadataka iz hrvatskoga jezika na državnoj maturi

Zagreb: Alfa, 2014.

372 DORAČ ana

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11003.

#alt #opis

Analiza 555 zadataka iz hrvatskoga jezika na državnoj maturi / Tatjana Doračić, Marijana Togonal. - Zagreb: Alfa, 2014. - 215 str.; 28 cm - 978-953-297-746-2

udk:372; id broj:57149

K:

PRAVOPIS; FONETIKA; MORFOLOGIJA; SINTAKSA; LEKSIKOLOGIJA

#trilogija

#ntl

11004.

#alt

Razvojne igre za predškolsko dijete : individualizirani program igre i učenja

Zagreb: Ostvarenje, 2003.

372 GOLDB raz

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11004.

#alt #opis

Razvojne igre za predškolsko dijete: individualizirani program igre i učenja / Sally Goldberg; prevela Ilona Posokhova. - Zagreb: Ostvarenje, 2003. - 244 str. : ilustr.; 23 cm (Biblioteka Razvoj djeteta.) - 953-6827-16-6

udk:372; id broj:21449

K:

PREDŠKOLSKO DIJETE; RAZVOJ DJETETA; EMOCIONALNI RAZVOJ

#trilogija

#ntl

11005.

#alt

Igraonica i igroteka : priručnik za osnivanje i rad

Zagreb: Savez društava "Naša djeca", 1983.

372 IGRAO

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11005.

#alt #opis

Igraonica i igroteka: priručnik za osnivanje i rad / Stanka Bručić Dvoršak...[et al.]. - Zagreb: Savez društava "Naša djeca", 1983. - 181 str. : ilustr.; 20 cm

udk:372; id broj:40512

K:

IGRAONICA; DJECA - IGRE

#trilogija

#ntl

11006.

#alt

Put do dobrog roditelja : kako odgajati dijete do polaska u školu

Zagreb: Trsat, 2015.

372 PASCO put

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11006.

#alt

Iako zvuči nevjerojatno, ponekad i u najjednostavnijim i najbanalnijim situacijama roditelji prave brojne greške koje su naizgled bezopasne, ali koje u suštini mogu imati pogubne posljedice. Što se tu može učiniti? Postaviti ćemo jedan zajednički životni plan roditeljskog para, a zatim ćemo razjasniti neka od osnovnih pravila ponašanja koja će poštovati kognitivni i emotivni razvoj djeteta još od najranijeg djetinjstva. I to je već sjajan početak!

Put do dobrog roditelja: kako odgajati dijete do polaska u školu / Carlo Pascoletti; [prijevod Ivan Jurišić]. - Zagreb: Trsat, 2015. - 117 str.; 19 cm. - (Biblioteka Pozitivna psihologija) - 978-953-7544-27-0

udk:372; id broj:58564

K:

GREŠKE - RODITELJI; ODGOJ - MODELI; PREDŠKOLSKI ODGOJ - PRIRUČNICI; SOCIJALIZACIJA - PREDŠKOLSKA DOB; ŠKOLA - DJECA - POLAZAK

#trilogija

#ntl

11007.

#alt

Dramske igre za djecu predškolske dobi : (priručnik za odgojitelje)

Osijek: Učiteljski fakultet, [2009].

372 PERIĆ dra

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11007.

#alt

Literatura iz područja dramskoga odgoja prava je rijetkost, tim više ovaj je priručnik vrijedan pozornosti. Autorica progovara o dramskoj igri kao neizostavnom dijelu djetinjstva svakoa djeteta te naglašava važnost njezina opstanka u dječjim vrtićima jer dramske igre nema dovoljno.

Dramske igre za djecu predškolske dobi: (priručnik za odgojitelje) / Mira Perić Kraljik. - Osijek: Učiteljski fakultet, [2009]. - 127 str.; 20 cm - 978-953-6965-15-1

udk:372.3; id broj:43989

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - DRAMSKI ODGOJ; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - IGRE; DRAMSKE IGRE

#trilogija

#ntl

11008.

#alt

Igrajmo se! Čitaj mi! : priče, igre i pjesmice za bebe i malu djecu : preporuke roditeljima za poticanje rane pismenosti

Koprivnica: Knjižnica i čitaonica ˝Fran Galović˝, 2012.

372 PETRI igr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11008.

#alt

Cilj je priručnika pomoći roditeljima u odgoju i poticanju čitalačkih navika kod djece od najranije dobi i to na djeci najprihvatljiviji i najljepši način - kroz igru. Osim toga, želja je približiti knjižnične aktivnosti što širem krugu roditelja i ukazati na vrlo važnu ulogu knjižnice kao partnera i suradnika u odgoju djeteta.

Igrajmo se! Čitaj mi!: priče, igre i pjesmice za bebe i malu djecu: preporuke roditeljima za poticanje rane pismenosti / Danijela Petrić, Gordana Bonta, Marija Sesvečan. - Koprivnica: Knjižnica i čitaonica ˝Fran Galović˝, 2012. - 56 str. : ilustr.; 21 cm. - 978-953-56415-1-3

udk:372; 02; id broj:52575

K:

ČITANJE - POTICANJE - SAVJETNIK; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - KNJIGE I ČITANJE; PISMENOST - DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - RAZVOJ; PREDŠKOLSKI ODGOJ - METODIČKI PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11009.

#alt

Zabavan jezik u slikama i igrama 1: (riječi)

Zagreb: Planet Zoe, 2009.

372 POSOK zab

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11009.

#alt #opis

Zabavan jezik u slikama i igrama 1: (riječi) / Ilona Posokhova; ilustracije Zoja Kružkova. - Zagreb: Planet Zoe, 2009. - 63 str. : ilustr. u boji; 20 cm - 978-953-7685-01-0

udk:372; id broj:45352

K:

JEZIK U IGRAMA

#trilogija

#ntl

11010.

#alt #opis

Igre predškolske djece 1: izbor didaktičkih igara za djecu od 3. do 5. godine:priručnik za odgajatelje u dječjim vrtićima i voditelje društveno organiziranih aktivnosti s djecom predškolske dobi/ Milena Roller Halačev, Zdenka Vegar. - 2.izd.- Zagreb: Školska knjiga, 1982. - 106 str. : ilustr.; 24 cm

udk:372.3; id broj:40720

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - IGRE

#trilogija

#ntl

11011.

#alt #opis

Igre predškolske djece: izbor didaktičkih igara za djecu od 5. do 7. godine:priručnik za odgajatelje u dječjim vrtićima i voditelje društveno organiziranih aktivnosti s djecom predškolske dobi/ Milena Roller Halačev, Zdenka Vegar. - 2.izd.- Zagreb: Školska knjiga, 1978. - 98 str. : ilustr.; 24 cm

udk:372.3; id broj:45962

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - IGRE

#trilogija

#ntl

11012.

#alt

Sestra odgajateljica u jaslicama i dječjem vrtiću : priručnik za njegu i odgoj djeteta do treće godine života

Zagreb: Školska knjiga, 1980.

372 SESTR

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11012.

#alt #opis

Sestra odgajateljica u jaslicama i dječjem vrtiću: priručnik za njegu i odgoj djeteta do treće godine života / u redakciji M.D. Kovrigine; [prevodilac Radmila Rudež]. - Zagreb: Školska knjiga, 1980. - 327 str. : ilustr.; 24 cm

udk:372.3; id broj:40423

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

11013.

#alt

Igre mozgalice : za dojenčad, jednogodišnjake i dvogodišnju djecu

Zagreb: Profil International, 2002.

372 SILBE igr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11013.

#alt #opis

Igre mozgalice: za dojenčad, jednogodišnjake i dvogodišnju djecu / Jackie Silberg; prijevod i lektura Marijana Jambrović. - Zagreb: Profil International, 2002. - 160 str. : ilustr.; 23 cm (Profil Akademija.) - 953-200-630-3

udk:372; id broj:21283

K:

DJEČJA PSIHA; IGRE; DJEČJI RAZVOJ

#trilogija

#ntl

11014.

#alt

Koraci prema kvalitetnoj praksi : [priručnik za profesionalni razvoj odgajatelja]

Zagreb: Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2012.

372 TANKE kor

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11014.

#alt

Ovaj priručnik, kao i dokument na kojem se temelji - ISSA-ina definicija kvalitetne pedagoške prakse, pruža okvir za izgradnju i poboljšanje odgojno-obrazovnog procesa. Knjiga je podijeljena u sedam poglavlja: Interakcija; Obitelj i zajednica; Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti; Praćenje, procjenjivanje i planiranje; Strategije za poučavanja; Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj. Standardi koje bi odgajatelji praktičari trebali postići u svom profesionalnom djelovanju raspoređeni su unutar ovih sedam područja rada odgajatelja. Obrazložena je važnost svakog standarda za kvalitetnu praksu, opisane najčešće pogreške i dane smjernice i primjeri za poboljšanje rada. Knjiga je namjenjena odgajateljima i drugim pedagoškim djelatnicima zainteresiranim za proces profesionalnog i osobnog razvoja, a mogu je koristiti i roditelji.

Koraci prema kvalitetnoj praksi: [priručnik za profesionalni razvoj odgajatelja] / autorice Dawn Tankersley, Sanja Brajković, Sanja Handžar; [prijevod Aleksandra Fabrio, Helena Burić]. - Zagreb: Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2012. - 100 str. : ilustr. u bojama; 25 cm + DVD. - (Kompetentni odgajatelji 21. stoljeća) - 978-953-7149-15-4

udk:372.3; id broj:53577

K:

DJECA - VRIJEDNOSNI SUSTAV; ODGAJATELJI - METODIKA RADA - PRIRUČNIK; ODGAJATELJI - PRAĆENJE - PROCJENJIVANJE - PLANIRANJE; ODGAJATELJI - STRATEGIJA POUČAVANJA; ODGOJITELJI - STRUČNO USAVRŠAVANJE - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11015.

#alt

Koraci prema kvalitetnoj praksi : [priručnik za profesionalni razvoj učitelja razredne nastave]

Zagreb: Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2012.

372 TANKE kor-1

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11015.

#alt

Priručnik je zasnovan na ISSA-inoj definiciji i konceptu kvalitetnog ranog odgoja i obrazovanja dostupnog svoj djeci.Ta kvalitetna pedagoška praksa opisana je u sedam područja učiteljeva rada (interakcije, obitelj i zajednica, inkluzija, praćenje i planiranje, strategije poučavanja, okruženje za učenje i profesionalni razvoj). Unutar tih područja predstavljeni su standardi koje bi učitelji praktičari trebali postići u svom radu i izloženi načini njihova ostvarivanja. Knjiga je prvenstveno namijenjena učiteljima ali je korisna i svima zainteresiranim za koncept ˝kompetentni učitelji 21. stoljeća˝.

Koraci prema kvalitetnoj praksi: [priručnik za profesionalni razvoj učitelja razredne nastave] / autorice Dawn Tankersley, Sanja Brajković, Sanja Handžar; [prijevod Aleksandra Fabrio, Sanja Brajković, Nives Milinović]. - Zagreb: Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2012. - 100 str. : ilustr. u bojama; 25 cm + DVD. - (Kompetentni odgajatelji 21. stoljeća) - 978-953-7149-13-0

udk:372.4; id broj:53578

K:

UČITELJI - METODIKA RADA - PRIRUČNIK; UČITELJI - STRUČNO USAVRŠAVANJE - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11016.

#alt

Dječja pitanja : priroda pitanja i njihov razvoj u djece predškolske dobi : priručnik za odgajatelje

Zagreb: Školska knjiga, 1983.

372.3 BABIĆ dje

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11016.

#alt #opis

Dječja pitanja: priroda pitanja i njihov razvoj u djece predškolske dobi: priručnik za odgajatelje / Nada Babić. - Zagreb: Školska knjiga, 1983. - 139 str.; 24 cm

udk:372.3; id broj:40639

K:

GOVOR; PITANJE - POJAM

#trilogija

#ntl

11017.

#alt

Učenjem do pokreta, kretanjem do spoznaje : program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi

Buševec: Ostvarenje, 2009.

372.3 CLARK uče

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11017.

#alt

Knjiga ˝Učenjem do pokreta, kretanjem do spoznaje!˝, predstavljaju cjeloviti program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi koji se provodi tijekom godine. To je odličan je izvor pomoću kojeg se mališanima i predškolcima može pružiti najkvalitetnija usluga radne terapije. U stvaranje ovog programa autorica, pedijatrijski radni terapeut Jenny Clark Brack uložila je 14 godina iskustva rada s djecom različite dobi i s različitim razinama sposobnosti. Pred vama je prekrasna zbirka sustavnih aktivnosti koje se mogu koristiti u radu sa svom djecom u dječjem vrtiću, kao i u specijaliziranim rehabilitacijskim ustanovama. Štoviše, aktivnosti su lako razumljive, a program je kolaborativan, transdisciplinaran i mogu ga primjenjivati odgojitelji, ostali stručnjaci i roditelji.

Učenjem do pokreta, kretanjem do spoznaje: program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi / Jenny Clark Brack; predgovor Linde Baker Nobles ; [prijevod Irena Vresk]. - Buševec: Ostvarenje, 2009. - XIV, 241 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Pomoć u učenju) - 953-6827-98-5

udk:372.3; 159.9; id broj:56421

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - PSIHOMOTORIČKI RAZVOJ - PRIRUČNIK; SENZORNI SUSTAVI; TERAPIJA - LEKCIJE; VJEŠTINA - SPREMNOST ZA ŠKOLU

#trilogija

#ntl

11018.

#alt

Zapjevajmo radosno : metodički priručnik za odgojitelje, studente i roditelje

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2013.

372.3 MARIĆ zap

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11018.

#alt #opis

Zapjevajmo radosno: metodički priručnik za odgojitelje, studente i roditelje / Ljerka Marić, Ljiljana Goran. - Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2013. - 205 str.; 27 cm + 2 CD-a - 978-953-212-429-3

udk:372.3:78(035); id broj:54665

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - GLAZBENA KULTURA - METODIČKI PRIRUČNIK; DJECA - PJESME; DJECA - IGRE; IGRE - GLAZBA; IGRE - RITAM

#trilogija

#ntl

11019.

#alt

Zabavan jezik u slikama i igrama 2 : glasovi

Zagreb: Planet Zoe, 2009.

372.3 POSOK zab

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11019.

#alt

Edukativna serija «Zabavan jezik u slikama i igrama» sadrži konkretan slikovni materijal i igre namijenjene poticanju govorno-jezičnog razvoja djece od 2 do 7 godina i zabavno učenje s roditeljima, bakama i djedovima, te odgojiteljima u vrtiću. Usto predstavlja koristan materijal za jednostavno, ali obuhvatno ispitivanje jezičnog sustava u djece predškolske dobi, kao i u prvašića. Zabavni zadaci, prekrasne ilustracije u boji i kratke igrice za koje su vam potrebni samo dobro raspoloženje i nekoliko minuta zajedničkog vremena pomoći će zaokupiti i zabaviti dijete u svakoj situaciji, a ujedno i poticati razvoj govora.

Zabavan jezik u slikama i igrama 2: glasovi / Ilona Posokhova; ilustracije Zoja Kružkova. - Zagreb: Planet Zoe, 2009. - 63 str. : ilustr. u bojama; 24 cm. - (Biblioteka Praktična logopedija) - 978-953-7685-01-0

udk:372.3; id broj:45353

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

11020.

#alt

Poticanje djece prema odgojnoj metodi Marije Montessori : priručnik za odgojitelje i roditelje

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015.

372.3 SCHAE pot

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11020.

#alt

Praktični priručnik utemeljen na suvremenim istraživanjima o načelima odgoja prema metodi Marije Montessori tijekom osjetljiva razdoblja razvoja djeteta do treće godine života.

Poticanje djece prema odgojnoj metodi Marije Montessori: priručnik za odgojitelje i roditelje / Claudia Schäfer; preveo s njemačkog Bojan Bilić. - Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. - 136 str.; 27 cm - 953-212-451-4

udk:372.3; id broj:57768

K:

DJECA - RAZVOJ; DJECA - ŽIVOTNE VJEŠTINE - VODIČI; MONTESSORI METODA

#trilogija

#ntl

11021.

#alt

Što sve voda može : priručnik za odgojitelje i roditelje

Zagreb: Školska knjiga, 2011.

372.3 ŠERBI što

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11021.

#alt #opis

Što sve voda može: priručnik za odgojitelje i roditelje / Mirjana Šerbinek Kotur; [ilustracije Violeta Ille, Igor Vilagoš, Zlatko Zlatunić]. - Zagreb: Školska knjiga, 2011. - 74 str. : ilustr. u bojama; 24 cm. - 978-953-0-51475-1

udk:372.3; id broj:53878

K:

VODA - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11022.

#alt

Susreti u nastavi : mikropedagoški pristup

Zagreb: Školska knjiga, 1997.

373 BRATA sus

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11022.

#alt #opis

Susreti u nastavi: mikropedagoški pristup / Marija Bratanić. - Zagreb: Školska knjiga, 1997. - 184 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-0-50605-8

udk:373; id broj:20568

K:

NASTAVA

#trilogija

#ntl

11023.

#alt

Povijest zagrebačke Klasične gimnazije :(1607 2007)

Zagreb: Novi Liber, 2007.

373 GOLDS pov

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11023.

#alt

Knjiga ˝Povijest zagrebačke Klasične gimnazije (1607.-2007.) podijeljena je na pet poglavlja, u kojima autori pišu o Gimnaziji kojom je ravnala uprava Družbe Isusove (1607.-1773.), potom državna uprava (1773.-1918.), o Gimnaziji u razdoblju svjetskoga rata, Kraljevine i NDH (1914.-1945.), socijalističkom razdoblju i Gimnaziji u samostalnoj Hrvatskoj.Ivo Goldstein (1958.) profesor je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a Agneza Szabo je suradnica Zavoda za hrvatsku povijest.

Povijest zagrebačke Klasične gimnazije:(1607 2007) / Ivo Goldstein, Agneza Szabo. - Zagreb: Novi Liber, 2007. - 351 str. : ilustr.; 24 cm - 953-6045-50-1

udk:373.5(497.5)(091); id broj:36368

K:

KLASIČNA GIMNAZIJA (ZAGREB) - POVIJEST; SREDNJE ŠKOLSTVO

#trilogija

#ntl

11024.

#alt

Vrtić po mjeri djeteta : kako procjenjivati kvalitetu u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja : priručnik za odgojitelje i roditelje

Zagreb: Školske novine, 2009.

373 LJUBE vrt

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11024.

#alt

Radom se problematizira aktualna i osjetljiva problematika suvremenih odgojno-obrazovnih sustava - vrjednovanje njihove kvalitete. Suptilnim nijansiranjem postiže se ravnoteža između znanstvenog i uvjetno rečeno popularnog pristupa u pisanju priučnika kojim autorica potiče čitatelje (odgajatelji, stručni suradnici, roditelji) na kontinuiranu samoprocjenu. Ponuđeni setovi tvrdnji omogućuju čitatelju samoprocjenu u različitim aspektima odgojno-obrazovnog procesa, ali služe i kao predložak za konstruktivnu raspravu svih sudionika tog procesa.

Vrtić po mjeri djeteta: kako procjenjivati kvalitetu u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: priručnik za odgojitelje i roditelje / Maja Ljubetić. - Zagreb: Školske novine, 2009. - 118 str. : ilustr.; 24 cm - 978-953-160-231-0

udk:373.2; id broj:48975

K:

DJEČJI VRTIĆI - KVALITETA RADA; DJEČJI VRTIĆI - ODGOJNA PRAKSA - PRIRUČNIK; KURIKULUM - RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ - DJECA - ODRASLI; VRTIĆ - ORGANIZACIJA PROSTORA

#trilogija

#ntl

11025.

#alt

Pomozimo im rasti : priručnik za partnerstvo odgojitelja i roditelja

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014.

373 MILAN pom

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11025.

#alt #opis

Pomozimo im rasti: priručnik za partnerstvo odgojitelja i roditelja / Mirjana Milanović i suradnice. - Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014. - 299 str. : ilustr.; 27 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis) - 978-953-212-439-2

udk:373.2(075.8); id broj:56328

K:

RODITELJI I ODGOJITELJI - UDŽBENIK; RODITELJI - ODGOJITELJI - SURADNJA; DJEČJI VRTIĆ - KOMUNIKACIJA

#trilogija

#ntl

11026.

#alt

Življenje djece u vrtiću : novi pristupi u shvaćanju, istraživanju i organiziranju odgojno obrazovnog procesa u dječjim vrtićima

Zagreb: SM Naklada, 2009.

373 MILJA živ

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11026.

#alt

Već iz naslova knjige, “Življenje djece u vrtiću” vidljivo je promišljanje autorice o humanizaciji odnosa i uvjeta življenja djece i odraslih u našim ustanovama, s posebnim naglaskom na djecu, jer oni se, ističe autorica, teško mogu izboriti za svoja prava i pored toga što imaju svoju pravobraniteljicu. Osim gomile pisanih materijala o potrebama, interesima i pravima djece, o tomu kako su prve tri najvažnije, malo se toga vidi i osjeća u praksi, a to je temelj odgoja i obrazovanja uopće, posebice djece rane dobi.

Življenje djece u vrtiću: novi pristupi u shvaćanju, istraživanju i organiziranju odgojno obrazovnog procesa u dječjim vrtićima / Arjana Miljak. - Zagreb: SM Naklada, 2009. - 208 str. : ilustr. u bojama; 26 cm - 978-953-55716-0-5

udk:373.2; id broj:48976

K:

DJEČJI VRTIĆ - ODGAJATELJ - NAČINI RADA; DJEČJI VRTIĆI - PEDAGOŠKE METODE; ODGAJATELJ; OKRUŽENJE U DJEČJEM VRTIĆU; SIMBOLIČKA IGRA; VOĐENJE USTANOVE - VRTIĆA

#trilogija

#ntl

11027.

#alt

Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića : akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa

Zagreb: Mali profesor, 2009.

373 PETRO mij

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11027.

#alt

Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića: jer ulazi u srž problematike ranog odgoja i obrazovanja djece ; jer je kontekst ustanove bitan za njihovo življenje, igru i učenje ; jer dijete rane dobi živeći uči i uči živeći te što mu je kontekst življenja zanimljiviji, bogatiji, raznovrsniji to će dijete više, bolje i kvalitetnije živjeti, učiti i igrati se.

Mijenjanje konteksta i odgojne prakse dječjih vrtića: akcijsko istraživanje s elementima etnografskog pristupa / Biserka Petrović Sočo. - Zagreb: Mali profesor, 2009. - 195 str. : ilustr. (djelomice u bojama); 29 cm - 978-953-97353-9-3

udk:373.2; id broj:48974

K:

DJEČJI VRTIĆ - ETNOGRAFSKI PRISTUP; DJEČJI VRTIĆI - KVALITETA RADA; DJEČJI VRTIĆI - ODGOJNA PRAKSA; DJEĆJI VRTIĆI - RAZVOJNE STRATEGIJE

#trilogija

#ntl

11028.

#alt

Kutić slikovnica : priručnik za osnivanje i rad

Zagreb: Naša djeca, 1986.

373.2 KUTIĆ

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11028.

#alt #opis

Kutić slikovnica: priručnik za osnivanje i rad / Antonija Posilović... [et al.]. - Zagreb: Naša djeca, 1986. -

udk:373.2; id broj:40717

K:

BAJKA; DRAMATIZACIJA; IGRE RIJEČIMA

#trilogija

#ntl

11029.

#alt

Igre čitanja i pisanja : aktivnosti za razvoj predčitačkih vještina i početnog čitanja i pisanja u predškolskoj dobi i prvom razredu

Buševac: Ostvaranje, 2008.

373.2 MOOMA igr

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11029.

#alt

Ovladavanje čitanjem i pisanjem jedno je od najvažnijih područja obrazovanja. Razvijanje rane ljubavi premačitanju i pisanju stvara doživotnu radist i vodi do značajnih postignuća. Priručnik Igre čitanja i pisanja sadrži opsežan opis aktivnosti i igara koje u djece prirodno potiuču inters za osnove pismenosti.

Igre čitanja i pisanja: aktivnosti za razvoj predčitačkih vještina i početnog čitanja i pisanja u predškolskoj dobi i prvom razredu / Sally Moomaw, Brenda Hieronymus; [prijevod Alemka Mihalić Hubak]. - Buševac: Ostvaranje, 2008. - 302 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka pomoć u učenju) - 953-6827-74-9

udk:373.2; id broj:56414

K:

DJECA - POČETNO ČITANJE; DJECA - POČETNO PISANJE; PREDŠKOLSKI ODGOJ - PREDČITAČKE VJEŠTINE; ČITANJE; PISANJE

#trilogija

#ntl

11030.

#alt

Kraći programi društveno organizirane aktivnosti s djecom predškolskog uzrasta

Zagreb: Savez društava "Naša djeca", 1986.

373.2 PARAV kra

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11030.

#alt #opis

Kraći programi društveno organizirane aktivnosti s djecom predškolskog uzrasta / Emil Paravina. - Zagreb: Savez društava "Naša djeca", 1986. - 96 str.; 20 cm

udk:373.2; id broj:40503

K:

PREDŠKOLSKI UZRAST; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - AKTIVNOSTI

#trilogija

#ntl

11031.

#alt

Upoznavanje predškolske djece s okolinom : priručnik za odgajatelje u dječjim vrtićima

Zagreb: Školska knjiga, 1982.

373.2 ROLLE upo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11031.

#alt #opis

Upoznavanje predškolske djece s okolinom: priručnik za odgajatelje u dječjim vrtićima / Milena Roller Halačev. - 3. izd. - Zagreb: Školska knjiga, 1982. - 103 str.; 24 cm

udk:373.2; id broj:40502

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI; PREDŠKOLSKI UZRAST; ODGOJNO - OBRAZOVNI RAD; DJEČJI VRTIĆ - OBLICI RADA; ODGOJNO - OBRAZOVNI RAD; DJEČJI VRTIĆ - OBLICI RADA; PREDŠKOLSKI UZRAST; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

#trilogija

#ntl

11032.

#alt

Andragoški kadrovi : obrazovanje, osposobljavanje i usavršavanje

Zagreb: Andragoški centar Zagreb, 1977.

374 ANDRA

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11032.

#alt #opis

Andragoški kadrovi: obrazovanje, osposobljavanje i usavršavanje / [glavni i odgovorni urednik Aleksandar Kovačić]. - Zagreb: Andragoški centar Zagreb, 1977. - 141 str.; 24 cm

udk:374; id broj:47855

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

11033.

#alt

Ne tako, nego ovako : vodič za ugodnije druženje sa slijepom osobom

Zagreb: Centar za odgoj i obrazovanje Vinko Bek, 1997.

374 VANDY net

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11033.

#alt

Vodič daje konkretne i poučne upute za komunikaciju sa slijepom osobom. Opisane su konkretne situacije iz životne svakodnevice.

Ne tako, nego ovako: vodič za ugodnije druženje sa slijepom osobom / Herman Van Dyck; [prevoditelj Denis Stefan ; ilustracije Miran Palčok]. - Zagreb: Centar za odgoj i obrazovanje Vinko Bek, 1997. - 37 str. : ilustr.; 30 x 21 cm - 978-953-99041-0-2

udk:374; id broj:43512

K:

SLIJEPE OSOBE - ORIJENTACIJA

#trilogija

#ntl

11034.

#alt

#ntl

11034.

#alt #opis

Andragoška dokumentacija za osposobljavanje radnika u finalnoj obradi drva: programiranje obrazovanja uz rad: identifikacija specijaliziranih poslova: tablo programi: instruktivni priručnik / [autori Šime Belić - Zagreb: Andragoški centar, 1978. - 112 str.; 24 cm

udk:374; id broj:47856

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

11035.

#alt

Možemo više, možemo bolje! : 35 tjelesnih aktivnosti za djecu s posebnim potrebama

Buševec: Ostvarenje, 2009.

376 BIELE mož

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11035.

#alt

Knjiga nudi odgojiteljima, učiteljima, rehabilitatorima i svima koji rade s djecom s posebnim potrebama sve što je potrebno da pomognu djeci razviti motoričke vještine svrhovitim, motivirajućim i učinkovitim vježbanjem. Ovaj priručnik pomoći će vam:

- motivirati djecu na kretanje i tjelovježbu, čak i onu u koje je kretanje otežano

- razvijati ravnotežu i koordinaciju u djece

- unaprijediti razvoj dječjeg kardiorespiratornog i lokomotornog sustava

- poboljšati opću kondiciju i otpornost dječjeg organizma

- razvijati vještine grube i fine motorike, uključujući rukovanje predmetima

Možemo više, možemo bolje!: 35 tjelesnih aktivnosti za djecu s posebnim potrebama / Kiwi Bielenberg; [prevela Alemka Mihalić Hubak]. - Buševec: Ostvarenje, 2009. - XIII, 81 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Pomoć u učenju) - 953-6827-87-9

udk:376:796; id broj:61134

K:

DJECA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU - TJELESNA AKTIVNOST - VJEŽBE; DJECA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU - NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE

#trilogija

#ntl

11036.

#alt

Integrativna pedagogija : odgoj djece s posebnim potrebama

Zagreb: Školske novine, 1993.

376 BIOND int

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11036.

#alt #opis

Integrativna pedagogija: odgoj djece s posebnim potrebama / Ivan Biondić. - Zagreb: Školske novine, 1993. - 206 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-160-001-2

udk:376; id broj:14317

K:

PEDAGOGIJA; DJECA S POSEBNIM POTREBAMA

#trilogija

#ntl

11037.

#alt

Inkluzivno obrazovanje : odabrane teme

Zagreb: Učiteljski fakultet, 2019.

376 BOUIL ink

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11037.

#alt

Udžbenik Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme usmjeren je stjecanju kompetencija koje doprinose razvoju sposobnosti odgojno-obrazovnih djelatnika (odgojitelja, učitelja, nastavnika).

Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme / Dejana Bouillet. - Zagreb: Učiteljski fakultet, 2019. - 249 str. : graf. prikazi; 24 cm. - (Biblioteka Magister ; knj. 24) - 9789538115622

udk:376; id broj:67723

K:

DJECA - POSEBNE ODGOJNO - OBRAZOVNE POTREBE; DJECA S POSEBNIM POTREBAMA - OBRAZOVANJE; INKLUZIVNA KULTURA; INKLUZIVNO OBRAZOVANJE - UDŽBENICI

#trilogija

#ntl

11038.

#alt

Izazovi integriranog odgoja i obrazovanja

Zagreb: Školska knjiga, 2010.

376 BOUIL iza

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11038.

#alt #opis

Izazovi integriranog odgoja i obrazovanja / Dejana Bouillet. - Zagreb: Školska knjiga, 2010. - 289 str. : ilustr.; 25 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis) - 978-953-0-30262-4

udk:376; 34; id broj:45842

K:

DJECA - ODGOJNOOBRAZOVNA INTEGRACIJA - PRAVNO GLEDIŠTE; DJECA - SOCIJALNA INTEGRACIJA; DJECA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU - ODGOJNOOBRAZOVNA INTEGRACIJA - PRAVNO GLEDIŠTE; DJECA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU - SOCIJALNA INTEGRACIJA

#trilogija

#ntl

11039.

#alt

Ivanova vrtićka priča : knjiga za roditelje i odgojitelje

Zagreb: Srednja Europa ; Pula: Dječji vrtić Pula, 2021.

376 BUCCI iva

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11039.

#alt

Knjiga za roditelje i odgojitelje o integraciji dječaka sa sindromom Down u redovitom vrtiću.

Ivan je sedmogodišnjak s Downovim sindromom, a ova knjiga je svojevrsni priručnik za roditelje, odgojitelje te sve koji imaju kontakte s djecom s posebnim potrebama.

Knjiga tekstom i fotografijama prati boravak i integraciju dječaka Ivana u redovitom vrtiću od upisa u redoviti vrtić 2016. do ljeta 2021. godine kada završava Ivanova vrtićka priča.

Knjigu o integraciji dječaka sa sindromom Down u redovnom vrtiću napisala je Kristina Bucci-Ivis, Ivanova odgojiteljica asistent; uredila i predgovor napisala Marija Mogorović Crljenko, Ivanova mama.

Predgovor knjizi napisala je i Mariza Kovačević, ravnateljica Dječjeg vrtića Pula.

Objavljeno u suizdanju Srednje Europe i Dječjeg vrtića Pula u lipnju 2021.

Ivanova vrtićka priča: knjiga za roditelje i odgojitelje / Kristina Bucci Ivis; uredila Marija Mogorović Crljenko. - Zagreb: Srednja Europa; Pula: Dječji vrtić Pula, 2021. - 158 str. : ilustr. u bojama; 20 cm - 978-953-8281-39-6

udk:376; id broj:69776

K:

DJECA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU - SOCIJALNA INTEGRACIJA; DOWN SINDROM

#trilogija

#ntl

11040.

#alt

Kad bi se njih pitalo... : priča iz radionica za darovitu djecu

Zagreb: Alinea [etc.], 2010.

376 CVETK kad

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11040.

#alt

O darovitoj su djeci napisane brojne knjige. No, sve one vas neće uspjeti u potpunosti pripremiti za stvarni susret s darovitim djetetom. Stoga ovo nije jedna od knjiga koja nudi recepte i jednostavna rješnja, zato što ih - nema. Ova knjiga vam neće dati odgovore, ali će vam pomoći da na pitanja koja vas muče pronađete svoje vlastite. Autorica je svoje petnaestogodišnje iskustvo u radu s darovitom djecom pretočila u deset zanimljivih i vrlo dojmljivih priča - kroz koje doznajemo o izraženoj socijalnoj osjetljivosti darovitih mališana, osjećaju za pravdu i nepravdu, odstupanju od tipičnih ˝normalnih˝ ponašanja za dječake i djevočice, o tome koliko su ta djeca neumorna, zahtjevna i naporna, kako se suočavaju sa svojim uspjesima i strahom od neuspjeha, te o školi koja najčešće vrlo brzo prestaje biti veselje i postaje muka - a u svakoj od priča autorica vrlo iskreno navodi i svoje dileme i frustracije.

Kad bi se njih pitalo...: priča iz radionica za darovitu djecu / Jasna Cvetković Lay; [ilustracije Srećko Puntarić Felix]. - Zagreb: Alinea [etc.], 2010. - 108 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Darovito dijete ; kolo 1, knj. 4) - 978-953-180-176-8

udk:376; id broj:48351

K:

DAROVITA DJECA; NADARENA DJECA - DGOJ I OBRAZOVANJE - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11041.

#alt

Do prihvaćanja zajedno : integracija djece s posebnim potrebama : priručnik za učitelje

Zagreb: IDEM, 2002.

376 DOPRI

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11041.

#alt #opis

Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama: priručnik za učitelje / urednice Lelia Kiš Glavaš, Rea Fulgosi Masnjak. - Zagreb: IDEM, 2002. - 216 str.; 24 cm. - 953-98972-0-3

udk:376; id broj:17741

K:

DJECA S POSEBNIM POTREBAMA

#trilogija

#ntl

11042.

#alt

Dvjesto logopedskih igara : zabavne igre i aktivnosti za razvoj govora

Zagreb: Planet Zoe, 2010.

376 DVJES

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11042.

#alt

Knjiga je zbirka logopedskih igara posebno razrađenih za poticanje govorno-jezičnoga razvoja, a namijenjena je djeci u dobi od tri do pet godina. Odabrano je 200 zabavnih igara i aktivnosti koje služe razvijanju slušne pažnje, poboljšanju izgovora, stabiliziranju glasa, proširivanju vokabulara, uče pravilnom oblikovanju rečenica i smislenom govoru. Ove jednostavne igre mogu roditelji i dijete igrati u paru, a odgajatelji i učitelji mogu ih prilagoditi radu u vrtiću ili razredu.

Dvjesto logopedskih igara: zabavne igre i aktivnosti za razvoj govora / priredila Ilona Posokhova; ilustrirao Aleksej Bannih. - Prošireno izd. - Zagreb: Planet Zoe, 2010. - 158 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Praktična logopedija) - 978-953-7685-14

udk:376; id broj:52936

K:

DJECA - GOVOR - RAZVOJ - PRIRUČNIK; DJECA - JEZIK - RAZVOJ - PRIRUČNIK; DJECA - UČENJE KROZ IGRU - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11043.

#alt

Dvjesto logopedskih igara : zabavne igre i aktivnosti za razvoj govora

Zagreb: Planet Zoe, 2010.

376 DVJES

K: /B:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11043.

#alt

Knjiga je zbirka logopedskih igara posebno razrađenih za poticanje govorno-jezičnoga razvoja, a namijenjena je djeci u dobi od tri do pet godina. Odabrano je 200 zabavnih igara i aktivnosti koje služe razvijanju slušne pažnje, poboljšanju izgovora, stabiliziranju glasa, proširivanju vokabulara, uče pravilnom oblikovanju rečenica i smislenom govoru. Ove jednostavne igre mogu roditelji i dijete igrati u paru, a odgajatelji i učitelji mogu ih prilagoditi radu u vrtiću ili razredu.

Dvjesto logopedskih igara: zabavne igre i aktivnosti za razvoj govora / priredila Ilona Posokhova; ilustrirao Aleksej Bannih. - 3. prošireno izd. - Zagreb: Planet Zoe, 2010. - 158 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Praktična logopedija) - 953-7685-14-0

udk:376; id broj:55409

K: /B:

DJECA - GOVOR - RAZVOJ - PRIRUČNIK; DJECA - JEZIK - RAZVOJ - PRIRUČNIK; DJECA - UČENJE KROZ IGRU - PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11044.

#alt

Vježbamo izgovor s muhom Fefe : ili logopedske vježbe za djecu

Velika Gorica: Planet Zoe, 2018.

376 GALEW vje

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11044.

#alt

Fefe je uistinu jedinstvena muha! Gasi požare, vozi automobil, ide u kino, trči maratone i još je, k tome, operna zvijezda. Tko se s njom druži, ne zna za dosadu! Zahvaljujući Fefe vježbe artikulacijske gimnastike pretvorit će se u pravu zabavu. Slušajući priču o pustolovinama male muhe i prateći njezine zadatke vaše dijete neće ni primijetiti da ozbiljno radi na poboljšanju izgovora.

Vježbamo izgovor s muhom Fefe: ili logopedske vježbe za djecu / Marta Galewska Kustra; ilustrirala Joanna Kłos ; [prijevod s poljskog Marija Jelaska]. - Velika Gorica: Planet Zoe, 2018. - [48] str. : ilustr. u bojama; 23 cm. - (Učimo govoriti) - 9789533570013

udk:376; id broj:63304

K:

LOGOPEDIJA; GOVORNE VJEŽBE; IZGOVOR; LOGOPEDSKE VJEŽBE

#trilogija

#ntl

11045.

#alt

Dijete s posebnim potrebama : poticanje intelektualnog i emocionalnog razvoja

Lekenik: Ostvarenje, 2003.

376 GREEN dij

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11045.

#alt #opis

Dijete s posebnim potrebama: poticanje intelektualnog i emocionalnog razvoja / Stanley I. Greenspan, Serena Wieder, Robin Simons; prevela Ilona Posokhova. - Lekenik: Ostvarenje, 2003. - 443 str.; 23 cm (Biblioteka Razvoj djeteta ; knj. 5.) - 953-6827-11-5

udk:376:159.9; id broj:18951

K:

DJECA S POSEBNIM POTREBAMA

#trilogija

#ntl

11046.

#alt

Govor i čovjek : verbotonalni sistem

Zagreb: SUVAG: ArTresor naklada, 2010.

376 GUBER gov

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11046.

#alt #opis

Govor i čovjek: verbotonalni sistem / Petar Guberina; urednice Višnja Crnković, Ivanka Jurjević Grkinić ; [prijevod s francuskog Višnja Crnković, Marija Pozojević Trivanović]. - Zagreb: SUVAG: ArTresor naklada, 2010. - 513 str. : graf. prikazi; 24 cm. - 978-953-95195-5-9 (S

udk:376.1; id broj:45776

K:

GOVOR; VERBOTONALNI SUSTAV; SUVAG; LINGVISTIKA GOVORA; STRANI JEZIK - USVAJANJE; REHABILITACIJA SLUŠANJA I GOVORA; VERBOTONALNO NAZIVLJE - POJMOVNIK

#trilogija

#ntl

11047.

#alt

#ntl

11047.

#alt #opis

Govor, ritam, pokret: pjesme i igre za razvoj govora: pravilnog izgovora, bogarog rječnika, dugog pamćenja i dječje zabave ;Vježbe prstima i rukama za razvoj mikromotorike i govora / Ivana Herljević, Ilona Posokhova. - 3. dopunjeno izd. - Lekenik: Ostvarenje, 2007. - 152 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Logopedija) - 953-6827-68-8

udk:376.1; 159.946.3; id broj:61140

K:

DJECA - PSIHOMOTORIČKI RAZVOJ - VJEŽBE; DJECA - GOVORNE VJEŽBE; GOVORNI POREMEĆAJI - DJECA; POSOKHOVA - ILONA

#trilogija

#ntl

11048.

#alt

Specifične teškoće u učenju : što učitelji i nastavnici trebaju znati

Zagreb: Educa, 2018.

376 HUDSO spe

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11048.

#alt

U knjizi ˝Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju˝ znati obrađene su najučestalije teškoće s kojima se djeca i učenici bore u školi. To su: disleksija, diskalkulija, disgrafija, dispraksija, deficit pažnje / hiperaktivni poremećaj (ADHD), poremećaji iz autističnog spektra i Aspergerov sindrom, opsesivno-kompulzivni poremećaj, teškoće vezane za organizacijske vještine učenika te polaganje ispita i provjeru znanja.

Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju znati / Diana Hudson; ilustrirao Jon English ; s engleskoga preveo Nikša Nikola Šoljan. - Zagreb: Educa, 2018. - 236 str. : ilustr.; 24 cm. - (Educa ; 92) - 978-953-6101-863

udk:376(035); id broj:63187

K:

OPSESIVNO - KOMPULZIVNI POREMEĆAJ; ADHD; POREMEĆAJI AUTISTIČNOG SPEKTRA; ASPERGEROV SINDROM; DISLEKSIJA; DEFICIT PAŽNJE - DJECA; DISPRAKSIJA; HIPERAKTIVNI POREMEĆAJ; DISGRAFIJA; DISKALKULIJA; OCD; AUTIZAM; TEŠKOĆE U UČENJU - NASTAVA; ISPITI - DJECA S TEŠKOĆAMA U UČENJU; UČENJE - TEŠKOĆE

#trilogija

#ntl

11049.

#alt

Igrom do škole : priručnik za voditelje igraonica koji rade s djecom iz socijalno depriviranih sredina

Zagreb: Humanitarno udruženje Djeca prva, 2001-2004.

376 IGROM

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11049.

#alt #opis

Igrom do škole: priručnik za voditelje igraonica koji rade s djecom iz socijalno depriviranih sredina / priredila Matilda Markočić. - Zagreb: Humanitarno udruženje Djeca prva, 2001-2004. - 2 sv.; 21 x 29 cm

udk:376; id broj:48970

K:

DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - DEPRIVIRANE SKUPINE - SOCIJALNA INTEGRACIJA; IGRA - PEDAGOŠKI PRIRUČNIK

#trilogija

#ntl

11050.

#alt

Vesela škola s logopedom : program poticanja govorno jezičnog razvoja u djece starije predškolske i mlađe školske dobi

Zagreb: Planet Zoe, 2010.

376 IVANO ves

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

11050.

#alt

Mnogim predškolcima na pragu osnovne škole, ali i nekim učenicima nižih razreda, potrebna je pomoć u daljnjem razvoju govora i jezika koja uključuje poboljšanje izgovora, formiranje fonološke svjesnosti, kao i usavršavanje vizualno-prostorne percepcije te fine motorike. Zbog toga postoji jaka potreba za obuhvatnom metodikom praktičnog rada s djecom na razvoju govora i jezika prije škole, ali i na samome početku školovanja. U ovoj se knjizi detaljno izlaže takva metodika – program rada na razvoju govora i jezika u djece.

Vesela škola s logopedom: program poticanja govorno jezičnog razvoja u djece starije predškolske i mlađe školske dobi / autorice programa Olga Ivanovsky i Lilija Gadasin; obradila i prilagodila Ilona Posokhova ; [prijevod Ilona Posokhova] - Zagreb: Planet Zoe, 2010. - 238 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Praktična logopedija) - 978-953-7685-21-8

udk:376; 159.9; id broj:56361

K:

GOVORNO - JEZIČNI POREMEĆAJI - DJECA; GOVORNO - JEZIČNI RAZVOJ - PRIRUČNIK; LOGOPED - RAD S DJECOM

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz