Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci Ekatalog - Gradska knjižnica "Franjo Marković" Križevci
Untitled Document
Untitled Document
Untitled Document

Rezultata: 65618

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

sadržaj poredaj po

Rezultata: 65618

Tražili ste: ; grupirano po signaturi

ispis

3 - Društvene znanosti

37 - Odgoj i obrazovanje

10501.

#alt

Montessori od prvoga dana : odgoj djeteta od rođenja do treće godine života

Koprivnica: Stilus knjiga, 2022.

37 LILLA mon

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10501.

#alt

Vrtići koji rade prema metodi Marije Montessori uživaju sve veću popularnost diljem svijeta i njihov broj svake godine sve više raste. Tim više što suvremena znanstvena istraživanja potvrđuju njezina otkrića i pedagoška načela koja je razvila još početkom 20. stoljeća. Stoga je posve razumljivo da mnogi roditelji žele primijeniti metodu Montessori i prije nego što njihova djeca krenu u vrtić.Što roditelji mogu učiniti kako bi svojoj djeci pomogli u izgrađivanju ličnosti i pozitivna stava prema sebi i drugima u prve tri godine života, razdoblju koje je presudno za njihov razvoj? Na koji način roditelji mogu u vlastitom domu primijeniti metodu Montessori od samog rođenja djeteta?Autorice knjige Montessori od prvoga dana, Paula Polk Lillard i njezina kći Lynn Lillard Jessen, odgovaraju na ta i mnoga druga pitanja vezana za izazove s kojima se roditelji suočavaju želeći od prvoga dana pomoći svome djetetu u veličanstvenom zadatku samooblikovanja u cjelovito ljudsko biće koje će biti sposobno voditi ispunjen i sretan život. Bogata anegdotama i mnoštvom korisnih savjeta, napisana jasnim, privlačnim stilom, knjiga Montessori od prvoga dana praktičan je i svrhovit vodič za podizanje smirene, sposobne i samopouzdane djece.

Montessori od prvoga dana: odgoj djeteta od rođenja do treće godine života / Paula Polk Lillard i Lynn Lillard Jessen; s engleskoga prevela Ira Martinović. - Koprivnica: Stilus knjiga, 2022. - 259 str.; 21 cm. - 978-953-8347-78-8

udk:372.3; 37.018; id broj:71336

K:

MONTESSORI METODA; MONTESSORI PEDAGOGIJA; DJECA RANE DOBI - ODGOJ - MONTESSORI METODA; DJEČJI RAZVOJ; PREDŠKOLSKI ODGOJ - RODITELJSKO SUDJELOVANJE

#trilogija

#ntl

10502.

#alt

Kompetencijski pristup nastavi Hrvatskoga jezika

Zagreb: Školska knjiga, 2016.

37 LISTE kom

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10502.

#alt

Kompetencijski pristup nastavi Hrvatskoga jezika vrlo je relevantan, kvalitetan i prijeko potreban teorijski pregled i praktični priručnik koji će biti iznimno koristan nastavnicima Hrvatskoga jezika u osnovnoj i srednjoj školi, kao i studentima i sveučilišnim nastavnicima u području učiteljskih i svih jezičnih studijskih smjerova. Ovaj priručnik pruža pregled ključnih pojmova i praktičnih primjera kojima se nastavnici osvještavaju, obrazuju i ohrabruju da svakodnevno iskoračuju iz ustaljenih oblika poučavanja i uočavaju pomake u jezičnoj vještini i komunikacijskoj osposobljenosti svojih učenika.

Kompetencijski pristup nastavi Hrvatskoga jezika / Srećko Listeš, Linda Grubišić Belina. - Zagreb: Školska knjiga, 2016. - 195 str. : ilustr.; 24 cm - 978-953-0-51715-8

udk:371.3; id broj:61308

K:

HRVATSKI JEZIK - NASTAVA I UČENJE; NASTAVA - HRVATSKI JEZIK

#trilogija

#ntl

10503.

#alt

Biti kompetentan roditelj

Zagreb: Mali profesor, 2007.

37 LJUBE bit

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10503.

#alt

Roditeljska kompetencija se stječe i razvija učenjem. Zato se u ovom radu iznimna važnost daje osvješćivanju roditelja za kvalitetnu samoprocjenu ili metarazinu njihova roditeljstva jer je kvalitetna samoprocjena jedan od najmoćnijih pokretača promjena roditeljskog ponašanja u smjeru pedagoške kompetentnosti roditeljstva.

Biti kompetentan roditelj / Maja Ljubetić. - Zagreb: Mali profesor, 2007. - 160 str. : ilustr.; 24 cm - 953-97353-7-9

udk:37; id broj:33707

K:

RODITELJSTVO - PEDAGOŠKA ISTRAŽIVANJA; OBITELJSKI ODGOJ - ISTRAŽIVANJA

#trilogija

#ntl

10504.

#alt

Dođi, igrajmo se, vani : budimo aktivni u igri s djecom

Split: Harfa, 2014.

37 LOHFS dođ

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10504.

#alt #opis

Dođi, igrajmo se, vani: budimo aktivni u igri s djecom / Sabine Lohf, Regina Bestle Koerfer, Annemarie Stollnwerk; [prijevod Nikolina Palašić]. - Split: Harfa, 2014. - 89 str. : ilustr.; 23 cm - 978-953-7351-28-1

udk:37; 379; id broj:56108

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10505.

#alt

Dođi, istražujmo svijet : kako biti aktivan s djecom : istraživati, pronalaziti, modelirat, igrati se

Split: Harfa, 2014.

37 LOHFS dođ

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10505.

#alt

Boravak i igra u prirodi važni su za djecu, jer ona najbolje uče kroz pokret, a pokret sam od sebe stimulira razvoj sinapsi, odnosno potiče kognitivni razvoj.

Budući da aktivnosti opisane u ovoj knjizi tjeraju djecu na boravak u prirodi, smatrao sam je važnom i uvrstio u biblioteku “Pametnica”.

Izrađujući ove igračke djeca svim osjetilima uče o godišnjim dobima i promjenama u prirodi, a sve to stimulirajući finu motoriku, akomodaciju, rotaciju i ravnotežu, što je sve povezano s ukupnim razvojem djeteta, pa čak i s njegovim govornim sposobnostima, koje su u ovoj knjizi dodatno stimulirane kroz pjesmice i zagonetke.

Dođi, istražujmo svijet: kako biti aktivan s djecom: istraživati, pronalaziti, modelirat, igrati se / Sabine Lohf, Regina Bestle Koerfer, Annemarie Stollenwerk; [prijevod Nikolina Palašić]. - Split: Harfa, 2014. - 89 str. : ilustr.; 23 cm. - (Biblioteka Pametnica) - 978-953-7351-37-3

udk:379; id broj:62710

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10506.

#alt

Roditeljstvo se može učiti

Zagreb: Alinea, 2001.

37 LONGO rod

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10506.

#alt

Roditelje su mnogi skloni olako okrivljavati za različita djetetova ponašanja. Pritom se polazi od pogrešne pretpostavke da roditelji znaju i mogu kontrolirati svoje dijete i sve činitelje koji na nj utječu. Savršeno roditeljstvo je tvorevina mašte, ono ne postoji, kao što ne postoji ni savršeno dijete. No, roditeljstvo se može učiti. Ova je knjižica namijenjena, prije svega, roditeljima koji su spremni za taj pothvat, koji su spremni sebi i drugima postaviti nova, prava pitanja.

Roditeljstvo se može učiti / Igor Longo. - Zagreb: Alinea, 2001. - 96 str.; 24 cm. - (Biblioteka Pedagogija ; kolo 1, knj. 10) - 978-953-180-089-8

udk:37.018; id broj:45049

K:

ODGOJ DJECE; RODITELJSTVO

#trilogija

#ntl

10507.

#alt

Fenomenalno učenje iz Finske

Zagreb: Naklada Ljevak, 2020.

37 LONKA fen

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10507.

#alt

Sveobuhvatan pregled obrazovne prakse u Finskoj, europskoj državi koja je promišljenim i uspješnim obrazovnim politikama, a osobito uspjesima svojih učenika na PISA testovima, postala uzor u svijetu. Autorica piše o najnovijim smjerovima razvoja finskog obrazovnog sustava, opisuje proces osmišljavanja i stjecanja kompetencija za 21. stoljeće, koncept učenja utemeljenog na fenomenima, najnovije spoznaje u obrazovanju, kao i inovativne pedagoške metode koje podižu obrazovne standarde.

Fenomenalno učenje iz Finske / Kirsti Lonka; s engleskog prevela Vedrana Gnjidić. - Zagreb: Naklada Ljevak, 2020. - 231 str.; 24 cm. - (Biblioteka Posebna izdanja) - 978-953-355-457-0

udk:37.014; id broj:68735

K:

ODGOJNO - OBRAZOVNI SUSTAV - REFORMA - FINSKA; ODGOJNOOBRAZOVNA POLITIKA - FINSKA; NASTAVNICI - OBRAZOVANJE - FINSKA; FINSKA - OBRAZOVNA POLITIKA; KURIKULARNA REFORMA - FINSKA - 2016. ; ODGOJNO - OBRAZOVNI SUSTAV - UČINKOVITOST - FINSKA

#trilogija

#ntl

10508.

#alt

Vjerujte u svoje dijete : buđenje djetetovih punih potencijala

Lekenik: Ostvarenje, 2006.

37 LOUPA vje

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10508.

#alt

Napokon o «ranom poticanju razvoja» piše majka! Neopterećena nastojanjem da od svoje djece stvori genije, nego odlučna da na najbolji način udovolji njihovoj znatiželji, da ih opremi najdivnijim oruđima za istraživanje svijeta, Cécile Loupan govori o svojoj obitelji koja je primijenila zadivljujuć eksperiment ranog poticanja razvoja, o svojim kćerima s kojima je uspjela izgraditi poseban i intenzivan odnos. Otkrivajući nam svoje «tajne», ova ih majka oblikuje u praktične upute spremne za trenutačnu primjenu.

Vjerujte u svoje dijete: buđenje djetetovih punih potencijala / Cecile B. Loupan; prijevod Ilona Posokhova. - Lekenik: Ostvarenje, 2006. - 305 str.; 23 cm - 953-6827-48-4

udk:37.018:159.9; id broj:33495

K:

OBITELJSKI ODGOJ - SAVJETNIK; DIJETE - PSIHOFIZIČKI RAZVOJ

#trilogija

#ntl

10509.

#alt

Škola koja voli mene 1 : didaktički udžbenik za rad u nastavi i produženom boravku prvoga razreda

Zagreb: Divič, 2005.

37 LOVRE ško 1

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10509.

#alt #opis

Škola koja voli mene 1: didaktički udžbenik za rad u nastavi i produženom boravku prvoga razreda / Anamarija Lovrentjev. - Zagreb: Divič, 2005. - 191 str.; 23 cm (Biblioteka Priručnici ; knj. 3) - 953-6293-43-9

udk:37; id broj:28071

K:

RAZREDNA NASTAVA; POLAZAK U ŠKOLU; PRVOŠKOLCI; PRODUŽENI BORAVAK

#trilogija

#ntl

10510.

#alt

Ulazak u svijet škole : vodič za roditelje

Velika Gorica: Centar za djecu, mlade i obitelj, 2015.

37 LOVRE ula

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10510.

#alt

Priručnik za roditelje sadrži informacije o razvojnim karakteristikama djeteta prije polaska u školu (tjelesni, motorički, spoznajni, govorno jezični i komunikacijski te emocionalni i socijalni razvoj) i savjete kako i čime poticati pojedine razvojne aspekte važne za polazak u školu i uspjeh u školovanju. Stoga se nude igre i aktivnosti za poticanje dječjeg razvoja, popis preporučenih slikovnica, popis preporučenih multimedija i aplikacija te popis preporučenih časopisa za djecu. Priručnik sadrži također informacije o zakonskim odredbama koje se odnose na upis u školu, te savjete za ponašanje prema djetetu kada već krene u školu.

Ulazak u svijet škole: vodič za roditelje / [autorice Ljubica Lovreković... et al.]. - Velika Gorica: Centar za djecu, mlade i obitelj, 2015. - 33 str. : ilustr. u bojama; 23 cm. - 978-953-56186-1-4

udk:373.2; 373.3; id broj:62072

K:

OSNOVNE ŠKOLE - UPIS - PRIRUČNICI; PREDŠKOLSKI ODGOJ

#trilogija

#ntl

10511.

#alt

Sažeci i ispiti gradiva povijesti : za gimnazije i strukovne škole

Zagreb: Školska knjiga, 2004.

37 LOVRI saž

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10511.

#alt #opis

Sažeci i ispiti gradiva povijesti: za gimnazije i strukovne škole / Andrija Lovrić. - Zagreb: Školska knjiga, 2004. - 603 str.; 26 cm

udk:37; id broj:38957

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10512.

#alt

Lektira u razrednoj nastavi : metodički priručnik

Zagreb: Školska knjiga, 2002.

37 LUČIĆ lek

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10512.

#alt #opis

Lektira u razrednoj nastavi: metodički priručnik / Kata Lučić Mumlek. - Zagreb: Školska knjiga, 2002. - 182 str.; 24 cm. - 953-O-50248-6

udk:37; id broj:13470

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10513.

#alt

Nastava u kombiniranim odjelima : priručnik za učiteljice i učitelje

Zagreb: Školska knjiga, 2004.

37 LUČIĆ nas

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10513.

#alt

U priručniku su stručno obrađena pitanja vanjske i unutarnje organizacije rada u područnim školama i kombiniranim odjelima (varijante organiziranja takvih odjela, društveno-kulturna uloga, metodičko-didaktička rješenja u nastavi, uređenje i opremanje učionica i škola...).

Nastava u kombiniranim odjelima: priručnik za učiteljice i učitelje / Kata Lučić, Milan Matijević. - Zagreb: Školska knjiga, 2004. - 211 str. : ilustr.; 24 cm - 953-0-50658-9

udk:371.311.5; id broj:30906

K:

KOMBINIRANI ODJELI - NASTAVA - PRIRUČNIK; NASTAVA - KOMBINIRANI ODJELI - SAVJETNIK; UČENJE - ŠKOLA - KOMBINIRANI ODJELI; KOMBINIRANI ODJELI - NASTAVA - PRIRUČNIK; NASTAVA - KOMBINIRANI ODJELI - SAVJETNIK; UČENJE - ŠKOLA - KOMBINIRANI ODJELI; KOMBINIRANI ODJELI - NASTAVA - PRIRUČNIK; NASTAVA - KOMBINIRANI ODJELI - SAVJETNIK; UČENJE - ŠKOLA - KOMBINIRANI ODJELI

#trilogija

#ntl

10514.

#alt

Prožimanje riječi, slike i glazbe u metodici književnosti u razrednoj nastavi

Zagreb: Školska knjiga, 2005.

37 LUČIĆ pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10514.

#alt

Knjiga predstavlja metodički model utemeljen na međupredmetnoj i međumetodičkoj povezanosti. Primjenom ovog modela mijenja se organizacija odgojno-obrazovnog procesa i potiče kreativnost učenika i učitelja u slojevitoj komunikaciji. Novost je način vrednovanja učinka što ga prožimanje riječi, slike i glazbe ima na emotivni, imaginativni i spoznajni razvoj učenika.

Prožimanje riječi, slike i glazbe u metodici književnosti u razrednoj nastavi / Kata Lučić. - Zagreb: Školska knjiga, 2005. - 275 str. : ilustr. u bojama; 24 cm - 953-0-50657-0

udk:371.3:373.3; id broj:30792

K:

NASTAVA KNJIŽEVNOSTI; RAZREDNA NASTAVA; METODIKA NASTAVE KNJIŽEVNOSTI; JABUKA - METODIČKA OBRADA; POKLADE - METODIČKA OBRADA; LJUBAV - METODIČKA OBRADA; PRIJATELJSTVO - METODIČKA OBRADA; VJETAR - METODIČKA OBRADA; EKOLOGIJA - METODIČKA OBRADA; BOŽIĆ - METODIČKA OBRADA; LJETO - METODIČKA OBRADA; BARA - METODIČKA OBRADA

#trilogija

#ntl

10515.

#alt

Prožimanje riječi, slike i glazbe u metodici književnosti u razrednoj nastavi

Zagreb: Školska knjiga, 2008.

37 LUČIĆ pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10515.

#alt

Knjiga predstavlja metodički model utemeljen na međupredmetnoj i međumetodičkoj povezanosti. Primjenom ovog modela mijenja se organizacija odgojno-obrazovnog procesa i potiče kreativnost učenika i učitelja u slojevitoj komunikaciji. Novost je način vrednovanja učinka što ga prožimanje riječi, slike i glazbe ima na emotivni, imaginativni i spoznajni razvoj učenika.

Prožimanje riječi, slike i glazbe u metodici književnosti u razrednoj nastavi / Kata Lučić. - 2. izd. - Zagreb: Školska knjiga, 2008. - 275 str. : ilustr. u bojama; 24 cm - 978-953-0-50657-2

udk:371.3:373.3; id broj:40003

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10516.

#alt

Mediji, tekst, kultura

Zagreb: Naklada Ljevak, 2019.

37 MAJDE med

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10516.

#alt #opis

Mediji, tekst, kultura / Valentina Majdenić. - Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. - 191 str.; 24 cm. - (Biblioteka Posebna izdanja) - 978-953-355-300-9(tv

udk:373; 316; 82.0; id broj:66578

K:

MEDIJI - MASOVNI - OBRAZOVANJE; ČASOPISI - DJEČJI - HRVATSKA - OBRAZOVANJE; MEDIJSKA KULTURA - NASTAVNI PREDMET; STRIP - OBRAZOVANJE; MASOVNI MEDIJI - OBRAZOVANJE; SLIKOVNICE - OBRAZOVANJE

#trilogija

#ntl

10517.

#alt

Odgojitelj u igri s djecom : priručnik za odgojitelje

Đakovo: Tempo, 2007.

37 MAJER odg

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10517.

#alt

Usklađujući o obogačujući rast i razvoj djeteta, u mogućnosti smo svakoga dana obogatiti svoje spoznaje i pridonijeti kvaliteti suradnje u međuodnosu roditelja-djeteta-odgojitelja, usklađujući ciljeve i postupke koji će pridonijeti kvaliteti življenja i odnosa.

Odgojitelj u igri s djecom: priručnik za odgojitelje / Jasna Majer, Vesna Nelović. - Đakovo: Tempo, 2007. - 87 str. : ilustr.; 24 cm. - (Pedagoška biblioteka) - 978-953-7092-28-3

udk:372.3; id broj:39637

K:

IGRA - ODGOJITELJ - DJECA; RADIONICE

#trilogija

#ntl

10518.

#alt

Mala knjiga za velike roditelje : priručnik za odgoj djece

Zagreb, Znanje, 2009.

37 MALAK

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10518.

#alt #opis

Mala knjiga za velike roditelje: priručnik za odgoj djece / Zoran Milivojević ... [et al.]; [prevela Nataša Pejić]. - Zagreb, Znanje, 2009. - 148 str. : ilustr.; 20 cm. - 978-953-195-806-6

udk:37; 159.9; id broj:44120

K:

OBITELJSKI ODGOJ - SAVJETNIK; RODITELJSTVO - SAVJETNIK

#trilogija

#ntl

10519.

#alt

Mala područna škola : višestruka djelatnost malih područnih osn. škola, rad u kombiniranim odjeljenjima, didaktičko metodički prilozi, bibliografija radova...

Zagreb: Zavod za prosvjetno-pedagošku službu SRH, 1981.

37 MALAP

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10519.

#alt #opis

Mala područna škola: višestruka djelatnost malih područnih osn. škola, rad u kombiniranim odjeljenjima, didaktičko metodički prilozi, bibliografija radova... - Zagreb: Zavod za prosvjetno-pedagošku službu SRH, 1981. - 202 str.; 24 cm. -

udk:37; id broj:2308

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10520.

#alt

Druženje djece i odraslih : poziv na zajedničku igru

Zagreb: Školska knjiga, 1991.

37 MALEŠ dub

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10520.

#alt #opis

Druženje djece i odraslih: poziv na zajedničku igru / Dubravka Maleš, Ivanka Stričević; (karikature Joško Marušić ; crteži Mirjana Vodopija). - Zagreb: Školska knjiga, 1991. - 192, (32) str. : ilustr.; 24 cm. - 86-03-00518-4

udk:37; id broj:5409

K:

DJECA - ODRASLI; IGRE; RAZVOJ DJETETA

#trilogija

#ntl

10521.

#alt

Odgoj za demokraciju u ranom djetinjstvu : priručnik za rad s djecom predškolske dobi na razvoju humanih vrijednosti

Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2005.

37 MALEŠ odg

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10521.

#alt

Priručnik za rad s djecom predškolske dobi na usvajanju humanih vrijednosti. Koncepcijski je podijeljen u tri cjeline. Iznose se teorijska polazišta odgoja za demokraciju, psihosocijalna obilježja djece preškolske dobi koja su temelj izgradnje sustava vrijednosti. U trećem su dijelu navedene humane vrijednosti. Korisnici ovog priručnika mogu biti odgajatelji, roditelji. Aktivnosti za djecu predložene u priručniku su zabavne i lako primjenjive.

Odgoj za demokraciju u ranom djetinjstvu: priručnik za rad s djecom predškolske dobi na razvoju humanih vrijednosti / Dubravka Maleš, Ivanka Stričević. - Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2005. - 107 str.; 26 cm. - (Biblioteka Djeca prva) - 953-97477-7-5

udk:373.2; id broj:48973

K:

ČOVJEČNOST - ODGOJNE VRIJEDNOSTI - PRIRUČNIK; DEMOKRACIJA - ODGOJNE VRIJEDNOSTI - PRIRUČNIK; DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - ODGOJNOOBRAZOVNI PROCES

#trilogija

#ntl

10522.

#alt

Rad na projektu : izazov za djecu i odrasle]

Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2009.

37 MALEŠ rad

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10522.

#alt #opis

Rad na projektu: izazov za djecu i odrasle] / Dubravka Maleš, Ivanka Stričević. - Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2009. - 43 str. : ilustr.; 21 cm (Biblioteka Djeca prva)

udk:371.314.6; id broj:48983

K:

UČENIČKI PROJEKTI - ODGOJNA VRIJEDNOST; STRIČEVIĆ - IVANKA

#trilogija

#ntl

10523.

#alt

Roditelji i prava djeteta

Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2004.

37 MALEŠ rod

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10523.

#alt #opis

Roditelji i prava djeteta / Dubravka Maleš, Ivanka Stričević; [ilustracije Sanja Pribić]. - Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2004. - 63 str. : ilustr. u boji; 21 cm. - (Biblioteka Djeca prva) - 953-97477-4-0

udk:37.018.1(094); 341.2; id broj:48981

K:

PRAVA DJETETA - PRIRUČNIK; PRAVA DJETETA - ZAŠTITA - RODITELJI

#trilogija

#ntl

10524.

#alt

Zlostavljanje među učenicima se može spriječiti : priručnik za učitelje i stručne suradnike

Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2005.

37 MALEŠ zlo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10524.

#alt

Kad je riječ o zlostavljanju među učenicima, specifičnom vidu nasilja u školi, uključivanje odraslih u njegovo rješavanje postavlja se kao temeljno načelo djelovanja. Mnoge ideje i strategije opisane u ovoj knjizi nisu nove, ali su možda predstavljene na nešto drukčiji način od uobičajenog i prvi se put navode u kontekstu prevencije zlosatavljanja među djecom.

Zlostavljanje među učenicima se može spriječiti: priručnik za učitelje i stručne suradnike / Dubravka Maleš, Ivanka Stričević. - Zagreb: Udruženje Djeca prva, 2005. - 98 str. : ilustr.; 26 cm. - (Biblioteka Djeca prva) - 953-97477-6-7

udk:37.015.3; id broj:48971

K:

DJECA - ZLOSTAVLJANJE - ŠKOLE; DJECA - ŽRTVE NASILJA - ŠKOLE; ZLOSTAVLJANJE

#trilogija

#ntl

10525.

#alt

Pedagogija

Zagreb: Školska knjiga, 1986.

37 MALIĆ ped

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10525.

37 MALIĆ ped
#alt #opis

Pedagogija / Josip Malić, Vladimir Mužić. - 5. izd. - Zagreb: Školska knjiga, 1986. - 294 str. : ilustr.; 24 cm

udk:37; id broj:40504

K:

ODGOJ; PEDAGOGIJA - POJAM - POVIJEST; PEDAGOŠKA STATISTIKA; ODGAJATELJ; VREDNOVANJE ODGOJNOG RADA; DIMENZIJE ODGOJNOG RADA; ODGOJ ODRASLIH; SPECIJALNI ODGOJ; ODGOJ OSOBA S TEŠKOĆAMA; DOM - ODGOJNA USTANOVA; SPECIJALNA ŠKOLA

#trilogija

#ntl

10526.

#alt

Samoupravljanje u školi

Zagreb: Školska knjiga, 1985.

37 MALIĆ sam

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10526.

#alt #opis

Samoupravljanje u školi / Josip Malić. - Zagreb: Školska knjiga, 1985. - 255 str.; 24 cm. - (Pedagoška biblioteka)

udk:37.014; id broj:47796

K:

ŠKOLA - SAMOUPRAVLJANJE; ŠKOLA - DRUŠTVO

#trilogija

#ntl

10527.

#alt

Zbornik pjesama i igara za djecu : priručnik muzičkog odgoja

Zagreb: Školska knjiga, 1982.

37 MANAS zbo

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10527.

#alt

Ovaj Zbornik izrađen je prvenstveno kao priručnik koji pruža pomoć odgajatelju za ostvarivanje programa muzičkog odgoja u dječjim vrtićima. Zbornik se može primijeniti i u razrednoj nastavi osnovne škole. Sastavljen je od dva dijela: prvi dio obuhvaća pjesme za djecu, a drugi dio muzičke igre za djecu. Razdijeljen je na tri skupine prema dobnim grupama djece, o kojima ovise njihove opće i glasovne mogućnosti.

Zbornik pjesama i igara za djecu: priručnik muzičkog odgoja / Višnja Manasteriotti. - 8. izd. - Zagreb: Školska knjiga, 1982. - 122 str. : note; 24 cm

udk:37:78; id broj:38807

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl

10528.

#alt

Motivacija za školski uspjeh

Zagreb: Školske novine, 1989.

37 MANDI mot

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10528.

#alt #opis

Motivacija za školski uspjeh / Slavko Mandić. - Zagreb: Školske novine, 1989. - 114 str.; 24 cm (Biblioteka Suvremena istraživanja ; knjiga 14.) - 86-7457-003-8

udk:37; id broj:96

K:

MANDIĆ - SLAVKO; MOTIVACIJA; PSIHOLOGIJA

#trilogija

#ntl

10529.

#alt

Pravni vodič za školske ustanove

Zagreb: Školska knjiga, 2016.

37 MARIN pra

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10529.

#alt

Sveobuhvatan pravni vodič namijenjen je ravnateljima, tajnicima i administrativnim radnicima u predškolskim, osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih te djelatnicima u uredima državne uprave i Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, obvenzicima polaganja državnog stručnog ispita iz upravnog područja predškolskog odgoja, osnovnog i srednjeg školstva te osobama koje polažu stručni ispit za prosvjetnog inspektora.

Pravni vodič za školske ustanove / Olivera Marinković. - Zagreb: Školska knjiga, 2016. - 357 str.; 24 cm - 978-953-0-51716-5

udk:37.07(094)(035); 331; 349.2; id broj:61464

K:

RAVNATELJI - ŠKOLE; PEDAGOŠKE MJERE - ŠKOLE; OSOBNI PODACI - ZAŠTITA; ŠKOLE - UPRAVLJANJE; OPĆI AKTI - ŠKOLE; RADNI ODNOSI - ŠKOLSKE USTANOVE; ŠKOLSKI ODBORI - ŠKOLE; ŠKOLSTVO - PRAVNA REGULATIVA; EKSKURZIJE - PROVEDBA - ŠKOLE; VLADANJE - OCJENJIVANJE - UČENICI; OCJENJIVANJE - UČENICI - ŠKOLE; SATUTI - ŠKOLE; RADNI ODNOSI - ZASNIVANJE - ŠKOLE; GODIŠNJI ODMORI - ŠKOLE; RADNO VRIJEME - SPECIFIČNOSTI - ŠKOLE; ŠKOLSKE KNJIŽNICE - PRAVILNIK O RADU; IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI - ŠKOLE; OTKAZI - OTKAZNI ROKOVI - ŠKOLE; STRUČNI ISPIT - ŠKOLE; IZLETI - PROVEDBA - ŠKOLE; PRAVILNIK O RADU - ŠKOLE; ŠKOLSTVO - UPRAVLJANJE; ŠKOLSTVO - RADNI ODNOSI

#trilogija

#ntl

10530.

#alt

Utemeljenost odgoja u filozofiji

Zagreb: Školska knjiga, 1981.

37 MARIN ute

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10530.

#alt #opis

Utemeljenost odgoja u filozofiji / Josip Marinković. - Zagreb: Školska knjiga, 1981. - (Pedagoška biblioteka)

udk:37:1; id broj:24118

K:

FILOZOFIJA NASTAVE

#trilogija

#ntl

10531.

#alt

Kurikulum : temeljni pojmovi

Zagreb: Educa, 1994.

37 MARSH kur

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10531.

#alt #opis

Kurikulum: temeljni pojmovi / Colin J. Marsh; prevela Mirna Varlandy Supek. - Zagreb: Educa, 1994. - 246 str.; 23 cm (Educa 9.) - 953-6101-02-5

udk:37; id broj:4916

K:

KURIKULUM; OBRAZOVNA POLITIKA; ŠKOLSKA PRAKSA

#trilogija

#ntl

10532.

#alt

Nastavne strategije : kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija

Zagreb: Educa, 2006.

37 MARZA nas

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10532.

#alt

Knjiga je u prvom redu namijenjena učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola. Sadrži niz primjera uspješne strategije u neposrednom radu s učenicima te brojne prikaze, praktične upute, nacrte nastavnih jedinica koji mogu pomoći u planiranju i primjeni svake od devet opisanih nastavnih strategija.

Nastavne strategije: kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija / Robert J. Marzano, Debra J. Pickering, Jane E. Pollock; s engleskoga prevela Tihana Jakovčević. - Zagreb: Educa, 2006. - 185 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-6101-69-6

udk:371.3:37.02; id broj:31067

K:

METODIKA NASTAVE - TEORIJA

#trilogija

#ntl

10533.

#alt

Surađujmo ! : djelatnosti i zamisli o miroljubivom rješavanju sukoba, namijenjene rod. i učiteljima djece mlađe dobi

Osijek: Sitograf, 1995.

37 MASHE sur

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10533.

#alt #opis

Surađujmo !: djelatnosti i zamisli o miroljubivom rješavanju sukoba, namijenjene rod. i učiteljima djece mlađe dobi / Mildred Masheder; prijevod S. Zandt. - Osijek: Sitograf, 1995. - 64 str.; 30 cm. - 953-6407-00-0

udk:37; id broj:5411

K:

KOMUNIKACIJA - DJECA; STVARALAŠTVO; SUKOBI

#trilogija

#ntl

10534.

#alt

Birajte roditeljske bitke

Split: Paralele, 2009.

37 MASLI bir

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10534.

#alt

U fokusu knjige ˝Birajte roditeljske bitke˝ je konstruktivan pristup odgoju djece u smislu karakteristika odgojnih postupaka koji bi trebali podržati što prirodniji razvoj djeteta i njegovog odnosa prema roditeljima, obiteljskim figurama i ulaska u svijet odraslih. Da bi se sačuvala spontanost ljubavi i privrženosti, uz potrebe discipliniranja i samodiscipliniranja, a da se pri tome ne ošteti originalnost i kreativnost djeteta i roditeljskog odnosa prema njemu i svojoj vlastitoj ulozi autorica počinje knjigu s gotovo svakodnevnim pitanjem: “Znate li gdje vam je duševno zdravlje?” Roditelju se nije lako orijentirati u odnosu prema djetetu i zajedno s njim, te u odnosu prema zahtjevima institucija i civilizacije u kojoj živi.

Birajte roditeljske bitke / Bonnie Maslin; [prijevod Silvia Borić]. - Split: Paralele, 2009. - 392 str.; 24 cm - 978-953-7554-07-1

udk:37; 159.9; id broj:43870

K:

DISCIPLINA - ODGOJ; DISCIPLINIRANJE; OBITELJSKA POLITIKA - OSMIŠLJANJE; ODGOJ - FILOZOFIJA ODGOJA; ODGOJ - SAVJETNIK; RAZVOJ DJETETA

#trilogija

#ntl

10535.

#alt

Alternativne škole : didaktičke i pedagoške koncepcije

Zagreb: Tipex, 2001.

37 MATIJ alt

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10535.

#alt #opis

Alternativne škole: didaktičke i pedagoške koncepcije / Milan Matijević. - 2. dop. izd. - Zagreb: Tipex, 2001. - 203 str. : ilustr.; 23 cm. - 953-6022-40-0

udk:37; id broj:12839

K:

ALTERNATIVNA ŠKOLA

#trilogija

#ntl

10536.

#alt

Multimedijska didaktika

Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet, 2017.

37 MATIJ mul

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10536.

#alt

Učenike net generacija ne može zadovoljiti model nastave prema kojemu učitelji poučavaju, a učenici sjede, slušaju, gledaju i uče. U knjizi Multimedijska didaktika autori zagovaraju metodičke scenarije u kojima učenici istražuju, otkrivaju, igraju se, komuniciraju te rješavaju stvarne ili zamišljene probleme.

Multimedijska didaktika / Milan Matijević, Tomislav Topolovčan. - Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet, 2017. - 218 str. : ilustr.; 24 cm - 9789530307308

udk:371.3; id broj:62966

K:

DIGITALNI UDŽBENIK; RAČUNALNE IGRE - SIMULACIJA - UČENJE; DIDAKTIKA; NASTAVA NA DALJINU - MOBILNO UČENJE; MULTIMEDIJSKA NASTAVA; MEDIJ - NASTAVNI - KOMUNIKACIJSKI - POVIJEST; UČENJE - DIGITALNI MEDIJ; MULTIMEDIJSKA DIDAKTIKA; POVIJEST DIDAKTIKE; UDŽBENICI POVIJESTI

#trilogija

#ntl

10537.

#alt

Ocjenjivanje u osnovnoj školi

Zagreb: Tipex, 2004.

37 MATIJ ocj

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10537.

#alt #opis

Ocjenjivanje u osnovnoj školi / Milan Matijević. - Zagreb: Tipex, 2004. - 288 str.; 24 cm. - 953-6022-48-6

udk:37; id broj:23801

K:

OSNOVNA ŠKOLA; OCJENJIVANJE

#trilogija

#ntl

10538.

#alt

Pedagogija za učitelje i nastavnike

Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016.

37 MATIJ ped

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10538.

#alt

Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave. Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici. Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.

Pedagogija za učitelje i nastavnike / Milan Matijević, Vesna Bilić, Siniša Opić. - Zagreb: Školska knjiga: Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2016. - 503 str. : ilustr.; 25 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabienis) - 978-953-0-30725-4

udk:37.013(075.8); id broj:61465

K:

GRUPE - ODNOSI - RAZRED; SUKOBI - RJEŠAVANJE - ŠKOLA; METODE ISTRAŽIVANJA - PEDAGOGIJA; ODGOJ - OBITELJ; NASILJE - UČENICI; PEDAGOGIJA - HRVATSKA; SOCIJALIZACIJA - TEORIJE; MEDIJI - VRSTE; ISTRAŽIVANJE - VRSTE - PEDAGOGIJA; NESPORAZUMI - RJEŠAVANJE - ŠKOLE; ODGOJ, PEDAGOGIJA - POVIJEST; SPORTSKI ODGOJ - SLOBODNO VRIJEME; MEDIJI - SLOBODNO VRIJEME; MEDIJSKI ODGOJ - POJAM; SLOBODNO VRIJEME - ADOLESCENTI; AGRESIVNOST - UČENICI - RAZRED; UČENICI - ODNOSI - RAZRED; UČENICI - UČITELJI - ODNOSI; KOMUNIKACIJA - RAZRED; SLOBODNO VRIJEME - DJECA; DIDAKTIČKE TEORIJE; INFORMALNO UČENJE - DIGITALNI MEDIJI; OBITELJSKA PEDAGOGIJA - POLAZIŠTA; ODGOJ - 21. ST. ; ODGOJ - ULOGA - ČOVJEK; ALTERNATIVNA PEDAGOGIJA - EUROPA - 21. ST. ; KURIKULUM - TEORIJE; PEDAGOGIJA - ISTRAŽIVANJE; PEDAGOGIJA - UDŽBENIK

#trilogija

#ntl

10539.

#alt

Školski neuspjeh i ovisničko ponašanje

Jastrebarsko: Naklada Slap, 2012.

37 MAVAR ško

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10539.

#alt

Publicirani doktorski rad. Mavar tako zaključuje da školski neuspjeh, problemi u nastavi, ali spol, dob i neučinkoviti načini suočavanja sa stresom, nisko samopoštovanje i niža razina osjećaja školske samoefikasnosti, predstavljaju prediktore ovisničkog ponašanja.

Školski neuspjeh i ovisničko ponašanje / Mladen Mavar. - Jastrebarsko: Naklada Slap, 2012. - 173 str. : ilustr.; 25 cm - 978-953-191-754-4

udk:37; id broj:54857

K:

ADOLESCENTI - OVISNOSTI - PREVENCIJA I SUZBIJANJE; ŠKOLSKI NEUSPJEH - STRES

#trilogija

#ntl

10540.

#alt

Suština industrijskog obrazovanja

Rijeka: "Otokar Keršovani", 1963.

37 MAYSA suš

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10540.

#alt #opis

Suština industrijskog obrazovanja / Arthur B. Mays; [preveli s engleskoga Nikola Bačić, Martin Petančić]. - Rijeka: "Otokar Keršovani", 1963. - 185 str.; 25 cm. - (Pedagoški horizonti ; 1-2)

udk:37.013; id broj:47790

K:

INDUSTRIJSKO OBRAZOVANJE

#trilogija

#ntl

10541.

#alt

Međunarodne organizacije o obrazovanju odraslih

Zagreb: Agencija za obrazovanje odraslih, 2009- .

37 MEĐUN

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10541.

#alt

U knjizi su obrađene dvije međunarodne organizacije, Vijeće Europe i Europska unija, te su predstavljene obrazovne politike tih organizacija, odnosno onaj dio tih politika koji se odnosi na obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje. Drugi je dio knjige pojmovnik koji sadrži temeljne pojmove politika obrazovanja odraslih. Posljednji dio knjige su ključni dokumenti Vijeća Europe i Europske unije u području obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja, a objavljeni su usporedno na hrvatskom i engleskom jeziku.

Međunarodne organizacije o obrazovanju odraslih / [autori i suradnici u projektu Emira Bečić ... [et al.]; urednici Ivana Puljiz, Mile Živčić]. - Zagreb: Agencija za obrazovanje odraslih, 2009- . sv.; 27 cm - 978-953-55704-0-0

udk:374; id broj:66998

K:

EUROPEAN UNION - ODGOJNOOBRAZOVNA POLITIKA; EUROPSKA UNIJA - OBRAZOVANJE ODRASLIH; OBRAZOVNA POLITIKA - MEĐUNARODNA; OBRAZOVANJE ODRASLIH - MEĐUNARODNI ASPEKTI - DOKUMENTI; CJELOŽIVOTNO UČENJE; COUNCIL OF EUROPE - ODGOJNOOBRAZOVNA POLITIKA; OBRAZOVANJE - KVALITETA; OBRAZOVANJE ODRASLIH - NAZIVLJE - HRVATSKI JEZIK; OBRAZOVANJE ODRASLIH - EUROPA; OBRAZOVANJE ODRASLIH - ORGANIZACIJE

#trilogija

#ntl

10542.

#alt

Mala specijalna pedagogija : o ophođenju s teškom djecom

Zagreb: Educa, 2003.

37 MEHRI mal

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10542.

#alt #opis

Mala specijalna pedagogija: o ophođenju s teškom djecom / Andreas Mehringer; s njemačkoga preveo Sead Muhamedagić. - Zagreb: Educa, 2003. - 115 str.; 20 cm. - 953-6101-52-1

udk:37(035); id broj:17952

K:

PEDAGOGIJA; SPECIJALNA PEDAGOGIJA; TEŠKA DJECA

#trilogija

#ntl

10543.

#alt

Jednorozi su stvarni : pristup učenju desnom hemisferom mozga

Lekenik: Ostvarenje, 2005.

37 MEIST jed

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10543.

#alt #opis

Jednorozi su stvarni: pristup učenju desnom hemisferom mozga / Barbara Meister Vitale; prijevod Ilona Posokhova. - Lekenik: Ostvarenje, 2005. - 120 str. : ilustr.; 24 cm (Biblioteka Drugačiji razvoj) - 953-6827-28-X

udk:37:159.9; id broj:27255

K:

DJECA S TEćKOŹAMA U U¬ENJU; TEŠKOĆE U UČENJU

#trilogija

#ntl

10544.

#alt

Dijete u svijetu igre : teorijska polazišta i odgojno obrazovna praksa

Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga, 2020.

37 MENDE dij

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10544.

#alt

Knjiga Dijete u svijetu igre temelji se na izuzetno spretnu povezivanju teorijskih spoznaja koje se odnose na razumijevanje, poticanje i obogaćivanje dječje igre kao razvojne potrebe svakog djeteta i primjera iz prakse koji su rezultat dugogodišnjeg interesa autora.

Dijete u svijetu igre: teorijska polazišta i odgojno obrazovna praksa / Branimir Mendeš, Ljerka Marić, Ljiljana Goran. - Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga, 2020. - 228 str. : ilustr., graf. prikazi; 28 cm. - 978-953-212-478-1

udk:373.2; id broj:68129

K:

PREDŠKOLSKI ODGOJ

#trilogija

#ntl

10545.

#alt

Profesionalno obrazovanje odgojitelja predškolske djece : od jednogodišnjeg tečaja do sveučilišnog studija : znanstvena monografija

Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga, 2018.

37 MENDE pro

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10545.

#alt

Ova jeinstvena znanstvena monografija rezultat je višegodišnjih napora autora usmjerenih k istraživanju razvoja sustava profesionalnog obrazovanja odgojitelja predškolske djece u Hrvatskoj. Naglasak je na koncepcijama inicijalnoga profesionalnog obrazovanja tj, na temeljnom obrazovanju. Monografija predstavlja vrijedno znanstveno djelo o povijesnom razvoju koncepcije obrazovanja predškolske djece u Hrvatskoj, od prvih početaka u drugoj polovini 19. stoljeća do početka izvedbe sveučilišnog studijskog programa na hrvatskim sveučilištima. Kao jedna zaokružena cjelina, djelo je vezano i za šire razmatranje povijesnih kretanja u sustavu razvoja institucijskog predškolskog odgoja u Hrvatskoj.

Profesionalno obrazovanje odgojitelja predškolske djece: od jednogodišnjeg tečaja do sveučilišnog studija: znanstvena monografija / Branimir Mendeš. - Zagreb: Golden marketing-Tehnička knjiga, 2018. - 304 str.; 27 cm. - 9789532124712

udk:372.3; id broj:63409

K:

ODGOJITELJI - OBRAZOVANJE; PREDŠKOLSKI ODGOJ - PROFESIONALNO OBRAZOVANJE

#trilogija

#ntl

10546.

#alt

Djeci s problemima treba pomoći : ABC o smetnjama u ponašanju za roditelje

Đakovo: Biskupski ordinarijat, 1986.

37 MEVES dje

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10546.

#alt #opis

Djeci s problemima treba pomoći: ABC o smetnjama u ponašanju za roditelje / Christa Meves; prevela Jelka Paulić. - Đakovo: Biskupski ordinarijat, 1986. - 143 str.; 19 cm (Knjižnica U PRAVI TRENUTAK ; 32.)

udk:37; id broj:3188

K:

ODGOJ DJECE

#trilogija

#ntl

10547.

#alt

Pripovijedati i odgajati : bajke i dječja psiha

Đakovo: Biskupski ordinarijat, 1993.

37 MEVES pri

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10547.

#alt #opis

Pripovijedati i odgajati: bajke i dječja psiha / Christa Meves; s njemačkog prevela Ina Francuz. - 2. hrv. izd. - Đakovo: Biskupski ordinarijat, 1993. - 101 str. : ilustr.; 19 cm (Knjižnica U PRAVI TRENUTAK ; 33.)

udk:37; id broj:3078

K:

BAJKE; DJEČJA PSIHA

#trilogija

#ntl

10548.

#alt

Didaktika razredne kvake : rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole

Zagreb: Educa, 2002.

37 MEYER did

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10548.

#alt #opis

Didaktika razredne kvake: rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole / Hilbert Meyer; s njemačkog preveo Vladimir Adamček. - Zagreb: Educa, 2002. - 237 str. : ilustr.; 24 cm. - 953-6101-50-5

udk:37; id broj:15469

K:

DIDAKTIKA

#trilogija

#ntl

10549.

#alt

U pedagoškom loncu

Zagreb: Oblak, 2013.

37 MIHALJ upe

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10549.

#alt #opis

U pedagoškom loncu / Katica Mihaljević. - Zagreb: Oblak, 2013. - 117 str. : ilustr. u bojama; 21 cm - 978-953-57631-0-9

udk:371; id broj:57446

K:

MIHALJEVIĆ, KATICA - PEDAGOŠKI RAD; NASTAVNICI; ODGOJ I OBRAZOVANJE

#trilogija

#ntl

10550.

#alt

Leksikon temeljnih pedagogijskih pojmova

Zagreb: Edip, 2000.

37 MIJAT lek

K:

Inventarni broj: #invent_br

#datum_posudba

#datum_vracanja

#dana_kasni_tekst

#ntl

10550.

#alt #opis

Leksikon temeljnih pedagogijskih pojmova / Antun Mijatović. - Zagreb: Edip, 2000. - 297 str.; 18 cm. - 953-6847-00-0

udk:37(03); id broj:10995

K:

#predmetnice

#trilogija

#ntl



Untitled Document

Sadržaj


Poredaj po



Prikaz