X
/ posjeta: 1317
Kako djeca misle i uŔe: druÜtveni konteksti spoznajnog razvitka
u svim poljima
u naslovu
u autoru
u predmetnici
u izdavaŔu
isbn
 


> osnovno pretra×ivanje
Naslov: Kako djeca misle i uŔe: druÜtveni konteksti spoznajnog razvitka
Autor:  WOOD, David
Drugi autori:  prevela Vlasta Vizek VidoviŠ. 
Predmetnica:  JEZIK I U╚ENJE; MIŐLJENJE; U╚ENJE 
Impresum: Zagreb: Educa, 1995. 
Opseg:  230 str. : ilustr. ; 23 cm.  
Napomena:  Prijevod djela: How children think and learn. 
Signatura: 159.9 WOODD kak  
UDK:  159.9  
UDK osnovni: 159.9  - Psihologija 
Id. br.:  4839  
Inv. br.:  29252 - STRUČNO-ZNANSTVENI
ISBN:  953-6101-09-2  
 
Naslovnica knjige: Kako djeca misle i uŔe: druÜtveni konteksti spoznajnog razvitka

REZERVIRAJ KNJIGU

Podijeli knjigu na: